Μία θεσμοθετημένη ελευθερία των πολιτών της Σουηδίας μετατράπηκε σε κεντρική ιδέα για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, κυρίως με το «βλέμμα» στραμμένο στην αμερικανική αγορά.

Ads

Έτσι, σε συνεργασία με το VisitSweden, τον επίσημο τουριστικό ιστότοπο της χώρας, η ψηφιακή πλατφόρμα του Airbnb δημιούργησε μια ξεχωριστή σελίδα αφιερωμένη στη Σουηδία.

Η χώρα έχει διασφαλίσει διά νλόμου το «Allemansrätten», δηλαδή την «ελευθερία της περιπλάνησης» σύμφωνα με τον οποίον οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να εξερευνήσουν ελεύθερα όλους τους δημόσιους χώρους σε ολόκληρη τη χώρα και να ανακαλύψουν τη σουηδική φύση μέσα από την πεζοπορία, την ποδηλασία ή την κατασκήνωση δωρεάν.

Ετσι, κάθε μία από τις αναρτήσεις της στη ψηφιακή πλατφόρμα, διαθέτει μια «υπαίθρια στέγη», πραγματικό «κλιματισμό» και φυσική «θέρμανση» και όλες είναι διαθέσιμες όλο τον χρόνο, αφού, στην πραγματικότητα, πρόκειται για την σουηδική φύση που αναμένει τον επίδοξο εξερευνητή της.

Ads

«Είναι ένα σπίτι με όλες τις ανάγκες και τις ανέσεις που κάθε υπέροχο σπίτι πρέπει να έχει. «Είναι ένας τόπος όπου μπορείτε να μαζέψετε μούρα, να κοιμηθείτε κάτω από τα αστέρια, να κολυμπήσετε στις λίμνες και να περιπλανηθείτε ελεύθερα… Είναι διαθέσιμη 365 ημέρες το χρόνο, μπορεί να φιλοξενήσει όλον τον κόσμο, έχει απεριόριστα κρεβάτια και μπορείτε να κάνετε check-in όποτε θέλετε», αναφέρει η καμπάνια.

Ταυτόχρονα, το Airbnb, επιδιώκει να λειτουργήσει στο άμεσο μέλλον και ως πλατφόρμα μάρκετινγκ προορισμού.