Φρένο στην τοποθέτηση επιτρόπου επιχειρεί να βάλει η διοίκηση της ΑΕΠΙ, αφού σύμφωνα με πληροφορίες του Tvxs.gr, έχει προσφύγει στο Συμβούλιο Επικρατείας προκειμένου να εμποδίσει τον διορισμό της.

Ads

Με αίτηση ακυρώσεως και αναστολής κατά της πράξης διορισμού της Επιτρόπου, οι μέτοχοι ελπίζουν να κριθεί αντισυνταγματικός ο νόμος και να αποφευχθεί ο ενδελεχής έλεγχος. Υπενθυμίζουμε πως ένας από τους λόγους που τοποθετήθηκε η Επίτροπος από την κυβέρνηση είναι η ομαλή είσπραξη και απόδοση των δικαιωμάτων τον ερχόμενο Ιούνιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας η επίτροπος Μαρία Μ. Βλάχου, αν δεν το έχει ήδη κάνει, πρόκειται να ζητήσει από τη διοίκηση μια σειρά στοιχείων να προσκομιστούν στις 10  του μήνα, ημερομηνία που προσδιορίζεται ως η μέρα της πρώτης παρουσίας της στα γραφεία.

Μεταξύ άλλων η οικογένεια Ξανθόπουλου (μέτοχοι και υφιστάμενη διοίκηση της ΑΕΠΙ) θα πρέπει να προσκομίσει: Μετοχική Σύνθεση και σύνθεση ΔΣ από το 2010 έως σήμερα, περιγραφή καθηκόντων οργανικών μονάδων και θέσεων εργασίας, κανονισμό Οργάνωσης και Λειτουργίας, αποφάσεις πολιτικής αποδοχών και κάθε είδους παροχών (προκαταβολές, δάνεια, αυτοκίνητα, ασφαλιστήρια συμβόλαια κ.α.) των μελών του ΔΣ, το σύνολο των πρακτικών των γενικών συνελεύσεων των μετόχων και των ΔΣ.

Ads

Ακόμη θα πρέπει να παρουσιαστούν στοιχεία για την ανάλυση διανομής δικαιωμάτων για το 2017, στοιχεία σχετικά με συμβάσεις μελών, στοιχεία για τα δικαιώματα που έχουν αποδοθεί το 2016, εισπραχθέντων αλλά και αδιάθετων πνευματικών δικαιωμάτων.

Από ότι φαίνεται η διοίκηση της ΑΕΠΙ, παίζει το τελευταίο της χαρτί προκειμένου να αποτρέψει τον έλεγχο και την προσπάθεια εξυγίανσης της εταιρείας που απαιτούν μήνες τώρα οι Έλληνες δημιουργοί.

Δεν έχουν περάσει δέκα  μέρες από τη μαζική συγκέντρωση του σωματείου ΑΣΜΑ 450+, μέσω της οποίας δημιουργοί από όλες τις γενιές και τα ρεπερτόρια, ζήτησαν ξανά από την πολιτεία τοποθέτηση Επιτρόπου και την ταυτόχρονη  παύση της υφιστάμενης διοίκησης η οποία ερευνάται για κακουργήματα μετά το πόρισμα της E & Y,  που εμφάνισε τους μετόχους να θησαυρίζουν από τα χρήματα των δημιουργών τη στιγμή που η εταιρεία έπνεε τα λοίσθια.