Στον σταθμό Μανιάτικα του Πειραιά αναμένεται να φτάσει την Τετάρτη στις 12:00, το μηχάνημα διάνοιξης των σηράγγων, κοινώς ο μετροπόντικας, παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Χρίστου Σπίρτζη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό, του δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη, του αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Γαβρίλη, βουλευτών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών.

Ads

To μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει ποτέ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τις τελευταίες δεκαετίες και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του, δίνοντας ώθηση στην εμπορική και τουριστική κίνηση, αλλά και σε επενδύσεις, είναι η άφιξη του Μετρό, με την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγ. Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς.

Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020, με αρχές του 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ διάρκειας μόλις 65 λεπτών.

Θα απομένουν 2,2 χλμ, έως το κέντρο του Πειραιά, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αντιμετωπίζεται ωστόσο από τα στελέχη της εταιρείας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού, όπου δημιουργήθηκε θέμα στεγανότητας, ενώ πρόσφατα είχε εντοπιστεί μία βόμβα από την περίοδο της Κατοχής, που απομακρύνθηκε.

Ads

Το πρώτο τρίμηνο του 2019 το έργο αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα-Κορυδαλλός-Νίκαια.

Η παράδοση πλατειών όπου διέρχονται συγκεκριμένοι σταθμοί και είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες, θα γίνεται τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την εταιρεία της Αττικό Μετρό.