Ευθεία επίθεση στην εταιρεία Taxibeat εξαπέλυσε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας της στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στην οποία παρουσίασε τις ριζικές αλλαγές που προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στους τομείς των μεταφορών.

Ads

«Εμείς δεν είμαστε κατά της αξιολόγησης όπως μας κατηγορούν» σημείωσε ο Χρήστος Σπίρτζης αναφερόμενος στις εταιρίες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου όπως η Taxi Beat, για την οποία μάλιστα πρόσφατα, είχε προκληθεί και αντιπαράθεση. Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών επανήλθε στο θέμα, εξαπολύοντας βολές κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Υπάρχει πολιτικό θέμα όταν ο κύριος Μητσοτάκης στηρίζει συγκεκριμένη εταιρία που έχει έδρα στο Λονδίνο, λειτουργεί στη χώρα μας μόνο με υποκατάστημα και στη μετοχική της σύνθεση μετέχουν εξωχώριες εταιρίες από τις βρετανικές Παρθένες Νήσους και τον Παναμά» ανέφερε.

«Είναι πολιτικό θέμα να στηρίζεται η επιχειρηματικότητα που δεν έχει αφήσει στη χώρα μας ούτε ένα ευρώ. Δεν πιστεύουμε στην επιχειρηματικότητα αυτού του είδους, δεν θεωρούμε ότι αυτό είναι ένα ελληνικό θαύμα» πρόσθεσε.

Ads

«Τι έμεινε από τα 43 εκατ. της πώλησης της Taxibeat στην Ελλάδα;», έθεσε το ερώτημα για να προσθέσει ότι η εταιρεία μοσχοπουλήθηκε αλλά εμφανίζει ζημιές.

Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι είναι υπέρ της καινοτομίας, αλλά αυτό δεν δίνει κανενός είδους ασυλία στην εταιρεία, από τις υπόλοιπες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

«Όσοι δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και δεν έχουν έδρα εδώ, πρέπει να φορολογούνται. Δεν μπορούν να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με άλλες εταιρείες», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.

Ως προς τη ρύθμιση του τοπίου των εταιριών διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε τη δημιουργία ψηφιακού μητρώου και την υποχρέωση αδειοδότησης υπό προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων είναι και η σύμβαση ορισμένου χρόνου, τουλάχιστον δυο μηνών αποκλειστικά με τουλάχιστον τρία οχήματα δημόσιας χρήσης. Στη διαδικασία αδειοδότησης εντάσσονται, τόσο οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται τηλεφωνικά, όσο και εκείνες που έχουν δημιουργήσει διαδικτυακές πλατφόρμες.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών προανήγγειλε τη δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης αλλά και τηλεφωνικής γραμμής, όπου το επιβατικό κοινό των ταξί θα μπορεί να υποβάλλει καταγγελίες και να καταθέτει παράπονα: «Είναι ένα σύστημα αξιολόγησης, όχι ανάλογα με τη φυσιογνωμία του οδηγού» σημείωσε χαρακτηριστικά σε αυτό το σημείο, ενώ νωρίτερα είχε αναφερθεί στο ρυθμιστικό πλαίσιο που θα διέπει στο εξής τη λειτουργία των ταξί.