Παρελθόν από το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου αποτελεί η δασκάλα μουσικής που χρησιμοποιούσε σκληρές μεθόδους και καψόνια για να τιμωρήσει τους μικρούς μαθητές της. 

Ads

Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση είδε το φως της δημοσιότητας όταν γονείς 9χρονου μαθητή κατήγγειλαν ότι η δασκάλα ζήτησε από τους μαθητές να χτυπήσουν το συμμαθητή τους επειδή έκανε ότι οδηγούσε αυτοκίνητο μέσα στην τάξη. «Σηκωθείτε και ρίξτε του φάπες να σταματήσει», φέρεται να είπε στους μαθητές η δασκάλα, με αποτέλεσμα κάποια παιδιά να σηκωθούν και να αρχίσουν να χτυπούν τον συμμαθητή τους μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Οι γονείς του μαθητή έχουν καταθέσει μήνυση κατά της δασκάλας καθώς και έγγραφη αναφορά στην διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Πρώτου Θέματος», η δασκάλα τέθηκε σε διαθεσιμότητα με απόφαση της 4ης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας και αντικαταστάθηκε με άλλον εκπαιδευτικό. Σε βάρος της διατάχτηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση, ενώ η μία την άλλη διαδέχονται καταγγελίες γονέων για τη συμπεριφορά της εν λόγω «παιδαγωγού». Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν γίνει πάνω από 170 καταγγελίες γονέων. 

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται σε μια από τις καταγγελίες προς την διεύθυνση του σχολείου, η εν λόγω δασκάλα είχε αναγκάσει ένα μικρό παιδί «να σταθεί στο προαύλιο, στον καυτό ήλιο, κάτω από τη σημαία του σχολείου, ώρα 2 το μεσημέρι και είχε 38 βαθμούς. Το ‘’παράπτωμα’’ στο οποίο είχαν υποπέσει τα παιδιά ήταν ότι είχαν τελειώσει νωρίτερα το φαγητό τους και έπαιζαν στο προαύλιο». 

Ads

«Ο γιος μου», συνεχίζει η καταγγελία, «μετά από λίγο διαμαρτυρήθηκε ότι είχε αρχίσει να πονάει το κεφάλι του και ότι δεν μπορούσε άλλο να κάθεται στο ίδιο σημείο, στον ήλιο και στην αφόρητη ζέστη. Η απάντηση που πήρε ήταν ότι ‘’δεν με ενδιαφέρει’’ και ‘’πρέπει να καθίσεις εκεί ώσπου να χτυπήσει το κουδούνι’’». Μάλιστα, σύμφωνα με την καταγγελία, δεν άφησε τον μικρό μαθητή καν να πιει νερό, μετά το «καψόνι» στο οποίο τον υπέβαλε, με αποτέλεσμα το παιδί να γυρίσει σπίτι σε άθλια κατάσταση, να διψάει και να ζαλίζεται.

image

Σύμφωνα με συλλογικό κείμενο γονέων κατά της εν λόγω εκπαιδευτικού, η δασκάλα είχε αναπτύξει και άλλες μεθόδους ταπείνωσης, εξευτελισμού και ταλαιπωρίας των παιδιών:

Τα έβαζε να στέκονται για ώρα στα γόνατα, να μένουν με το πρόσωπο στον τοίχο ή με το ένα πόδι όρθιο στη γωνία της τάξης, τα απειλούσε χτυπώντας δυνατά στην έδρα ένα κυλινδρικό ξύλινο αντικείμενο, έσκιζε ζωγραφιές τους μπροστά σε όλους όταν τις έκρινε «αποτυχημένες», δεν προσπαθούσε καν να μάθει τα ονόματά τους, αποκαλώντας τους απλώς «αγόρι» και «κορίτσι» ενώ ζητούσε από μαθητές να της φέρνουν τα βιβλία της και τον καφέ της.

image