Μετά από την πώληση σε εξευτελιστική τιμή του ΟΠΑΠ στην Emma Delta σειρά προτεραιότητας παίρνουν το λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΠ, ΟΛΘ), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΥΑΘ όπως εξήγησε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιος Σταυρίδης. Ο ίδιος μάλιστα χαρακτήρισε «εμβληματική» την ιδιωτικοποίηση του 33% του ΟΠΑΠ προς 652 εκατομμύρια ευρώ, ενώ θα μπορούσε η αποτίμηση να φτάσει στο 12πλάσιο αυτής της τιμής. Επεσήμανε επίσης μιλώντας στο Mega ότι οι ιδιωτικοποιήσεις «πρέπει να τρέξουν», καθώς «χρειαζόμαστε ανάπτυξη» και «η χώρα δεν μπορεί να περιμένει».

 
Στο σύνολο
 
Στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ σειρά έχουν οι Οργανισμοί Λιμένων Πειραιώς και Θεσσαλονίκης. Ο κ. Σταυρίδης εξήγησε στην συνέντευξή του ότι προτείνει την πώληση του συνόλου των μετοχών των δυο εταιριών, σημειώνοντας ότι ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Γ. Ανωμερίτης, έχει διαφορετική άποψη.
 
Σε κάθε περίπτωση το ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται να θέλει να εκδώσει πρόσκληση ενδιαφέροντος το αργότερο μέσα στον Σεπτέμβριο και μέχρι τον Μάρτιο του 2014 να έχει ολοκληρώσει την διαδικασία.
 

Στοιχήματα

Ads

«Προσωπικό στοίχημα» του ΤΑΙΠΕΔ είναι η αποκρατικοποίηση της ΕΥΑΘ, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ταμείου και η συμφωνία θα πρέπει να έχει κλείσει μέχρι το τέλος του 2013 ή τις αρχές του 2014.
 
Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν ιδιωτικοποιείται το νερό αλλά οι υπηρεσίες τιμολόγησης, συντήρησης και επέκτασης του δικτύου, καθώς και είσπραξης ισχυριζόμενος ότι μετά από την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ θα μειωθούν οι τιμές του νερού, οι οποίες θα παραμείνουν σταθερές για τουλάχιστον μια πενταετία.
 
Διαβάστε επίσης: Κομισιόν: Απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης η ιδιωτικοποίηση του νερού
Διαβάστε για την διεθνή εμπειρία: Τι σημαίνει πραγματικά η ιδιωτικοποίηση του νερού;
Δείτε ακόμη για την υπόθεση της ΕΥΑΘ

 
Μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου θα ολοκληρωθεί η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ιδιωτικοποίηση της οποίας αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το πρώτο τρίμηνο του 2014. Ο Στέλιος Σταυρίδης ανέφερε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Κινέζους, Ρώσους και Γάλλους, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «θα πάει σε εκείνον που θα δώσει τα περισσότερα». Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ιδιωτικοποιηθεί και η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του Ελληνικού Δημοσίου ROSCO.