Είναι σαν… ούζο το SunOuzo, κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις (πορτοκάλι, βύσσινο και λεμόνι) και αποτελεί ένα καινοτόμο ελληνικό προϊόν, που μπορεί σαν ιδέα να γεννήθηκε το 2010, αλλά τελικά πήρε σάρκα και οστά έξι χρόνια αργότερα, με «όχημα» μία ελληνική εταιρεία τροφίμων.

Ads

Οι εμπνευστές του προϊόντος, Παναγιώτης Πατσατζής και Γιώργος Ταχτσίδης, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, κατάφεραν να νικήσουν το «τέρας της γραφειοκρατίας» -όπως οι ίδιοι δηλώνουν- και παρά το αυξημένο κόστος παραγωγής, τον διπλό ειδικό φόρο κατανάλωσης που πρέπει να καταβάλλουν, αλλά και το περιορισμένο αρχικό τους κεφάλαιο, έκαναν την ιδέα τους πραγματικότητα, κυρίως λόγω επιμονής και παραμένοντας πιστοί στο όραμά τους.

Το SunOuzo έκανε πρεμιέρα στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2016 και σήμερα μπορεί κάποιος να το αναζητήσει σε αρκετά σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.

Για την παραγωγή του SunOuzo, οι ιδρυτές της εταιρείας συνεργάζονται με ένα αποστακτήριο στις Σέρρες, αλλά και με συνεταιρισμούς στην περιοχή, προκειμένου να προμηθεύονται τους φυσικούς χυμούς. Καθημερινά, η εταιρεία δύναται να παράγει 3.000 μπουκάλια, ενώ η τιμή του προϊόντος διαφέρει ανάλογα με το σημείο πώλησης.

Ads

Μια νέα εκδοχή του ελληνικού παραδοσιακού ούζου

Το Sun Ouzo, αποτελεί ουσιαστικά το πάντρεμα του ελληνικού παραδοσιακού ούζου με τρεις φυσικούς χυμούς, λεμόνι, πορτοκάλι και βύσσινο και είναι ένα ποτό, χαμηλού αλκοολικού βαθμού (4,8%), χωρίς ανθρακικό, το οποίο σερβίρεται σε γυάλινο μπουκάλι των 275ml.

Η άριστη ανάμιξη δίνει την παράδοση της Ελλάδας με μια πιο μοντέρνα ματιά, σε ένα καθόλα ελληνικό ποτό. Μπορούμε να το απολαύσουμε όλες τις εποχές, όλες τις μέρες του χρόνου και φυσικά ανάλογα με τις προτιμήσεις και όλες τις ώρες.

Πηγή: ΕΡΤ