Με κοινή ανακοίνωση ο ΟΣΕ και η Hellenic Train επιχειρούν να δώσουν απάντηση στα εξώδικα που στάλθηκαν από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), τα οποία αποκαλύπτουν το συνεχιζόμενο χάος στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Ads

Στο εξώδικο προς την Ηellenic Train το σωματείο των μηχανοδηγών ζητά βίντεο που η εταιρεία έχει στην κατοχή της ήδη από το 2022, και αποτυπώνει τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, βίντεο που έγινε προκειμένου «να καταδείξει και να υποδείξει η Hellenic Train, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την τραγική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει το δίκτυο υποδομών και το σιδηροδρομικό δίκτυο εν γένει», όπως αναφέρεται στο εξώδικο.

Στις νέες καταγγελίες των μηχανοδηγών για την επικίνδυνη κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου απάντησαν σήμερα Παρασκευή (21/6) με κοινή ανακοίνωσή τους ΟΣΕ και Hellenic Train δεν δίνουν καμιά ουσιαστική απάντηση.

Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι έχουν εντοπιστεί οι «δυσλειτουργίες του παρελθόντος» και πως «έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους», ενώ παράλληλα επιτίθενται εμμέσως στους εργαζόμενους.

Ads

Η κοινή ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά «οποιαδήποτε πρωτοβουλία, που επιδιώκει να πλήξει τη φήμη του σιδηροδρομικού τομέα, δεν θα αποτελέσει κατ’ ουδένα τρόπο εμπόδιο στην συνεργασία των δυο διοικήσεων που είναι αποφασισμένες μέσω ουσιαστικού διαλόγου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες του ελληνικού σιδηροδρόμου προς το επιβατικό κοινό, αλλά και προς το εμπορευματικό έργο».

Αναλυτικά, η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Σε συνέχεια της πρώτης συνάντησης των δυο πλευρών στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης, ο Πρόεδρος της Ηellenic Train κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train κ. Roberto Rinaudo και των εξωδίκων που εστάλησαν στον ΟΣΕ και την ΗΤ, οι νέες Διοικήσεις ενημερώνουν για τα εξής:

  • Ο πρωταρχικός σκοπός της συνάντησης αυτής αλλά και των επομένων που θα ακολουθήσουν σε τακτά χρονικά διαστήματα, είναι η από κοινού αντιμετώπιση τόσο των λειτουργικών θεμάτων της υποδομής και του τροχαίου υλικού, όσο και των χρόνιων οικονομικών θεμάτων που απασχολούν τους δυο Οργανισμούς.
  • Οποιαδήποτε πρωτοβουλία, που επιδιώκει να πλήξει τη φήμη του σιδηροδρομικού τομέα, δεν θα αποτελέσει κατ’ ουδένα τρόπο εμπόδιο στην συνεργασία των δυο διοικήσεων που είναι αποφασισμένες μέσω ουσιαστικού διαλόγου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες του ελληνικού σιδηροδρόμου προς το επιβατικό κοινό, αλλά και προς το εμπορευματικό έργο.
  • Οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου.