Κάποιοι επικοινωνιολόγοι λένε ότι ακόμη και η αρνητική διαφήμιση μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να είναι ευπρόσδεκτη. Στην περίπτωση όμως του εστιατορίου με τα «χρυσά» καλαμαράκια στην Μύκονο, η απόδειξη που ανέβασαν στο διαδίκτυο Αμερικανοί τουρίστες με τα 836 ευρώ για καλαμαράκια και μπίρες, αυτό δεν ισχύει. Διότι η είδηση κάνει τον γύρο του κόσμου, στην αρχή της τουριστικής περιόδου και γίνεται μόνο αρνητικά ανάρπαστη.

Ads

Είναι χαρακτηριστικό, όπως αναφέρει το news247, ότι στην Βρετανία, την ώρα που «έτρεχε» η παραίτηση της Μέι – η είδηση από την Μύκονο στην Daily Mail κατάφερε να έχει πάνω από 1.200 σχόλια μέσα σε λίγες ώρες ενώ μοιράστηκε και περίπου 3.000 φορές στα κοινωνικά δίκτυα. Από την Νέα Ζηλανδία μέχρι την Νέα Υόρκη τα ψηφιακά μέσα αναπαράγουν την είδηση.

Το New24/7 μελέτησε τις κριτικές για το εστιατόριο της Μυκόνου σε TripΑdvisor, Google και Facebook αναδεικνύοντας σοβαρές καταγγελίες, οι οποίες αγγίζουν και τα όρια του ποινικού αδικήματος.

Φαινομενικά, σε Facebook, Google και TripAdvisor, οι κριτικές εμφανίζονται θετικές. Ωστόσο, μία δεύτερη πιο προσεκτική ματιά δείχνει ότι ενώ οι αρνητικές κριτικές είναι πλούσιες σε περιεχόμενο και τεκμηριωμένες οι θετικές είναι των δύο γραμμών και από άτομα που σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχουν πραγματοποιήσει άλλες κριτικές. «Σκάβοντας» ακόμη πιο βαθιά και διαβάζοντας αρνητικές κριτικές ίσως κάποιος καταλάβει το πώς το συγκεκριμένο εστιατόριο κατάφερε να φθάσει σε μία βαθμολογία που να είναι τόσο υψηλή.

Ads

Έτσι, πελάτες έχουν καταγγείλει ότι το μαγαζί κερνούσε ποτά με αντάλλαγμα 5 αστέρια στις κριτικές σε Tripadvisor, Google και Facebook.

Ακόμη χειρότερα, υπάρχουν αρκετές καταγγελίες πελατών όπου οι σερβιτόροι όταν τους ζητούσαν τους κωδικούς για το wi-fi έπαιρναν τα κινητά τους και με πρόσχημα την συμπλήρωση του κωδικού βαθμολογούνταν από μόνοι τους με πέντε αστέρια κάνοντας χρήση τους λογαριασμούς των πελατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις παραπάνω καταγγελίες που είναι ιδιαίτερα σοβαρές, καθώς πέρα από αντιεπαγγελματική συμπεριφορά γίνεται αναφορά και για πλαστογραφία, η διοίκηση, που συνήθως απαντά σε σχόλια θετικά ή αρνητικά, δεν έχει πάρει θέση. 

Υπενθυμίζεται, ότι κατά τον έλεγχο της ΑΑΔΕ στο εν λόγω εστιατόριο, εντοπίστηκαν 12 φορολογικές παραβάσεις.