Η αλυσίδα παιχνιδιών Jumbo κάνει γνωστό ότι δεν πρόκειται να δεχθεί ηλεκτρονική παραγγελία μέχρι νεωτέρας. Το πότε θα μπορέσει να αποσυμφορηθεί η κατάσταση είναι άγνωστο.

Ads

Οι ανεκτέλεστες παραγγελίες που είχαν προλάβει να υποβληθούν ως τις 17 Νοεμβρίου όταν και «κλείδωσε» το e-shop παραμένουν δεκάδες χιλιάδες καθώς η αλυσίδα αφενός δεν έχει την υποδομή να ανταποκριθεί, αφετέρου εξαρτάται αποκλειστικά απ’ τα δίκτυα ταχυμεταφορών που δέχονται τεράστια πίεση λόγω και του Black Friday.

«Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ μέχρι νεωτέρας, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας. Η ενέργεια “Ευχοστολίδια ΟΠΑΠ” πραγματοποιείται κανονικά», ανέφερε σε ανάρτηση του e-shop ο Αποστόλης Βακάκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά το πρώτο lockdown οι πωλήσεις από e-shop είχαν αυξηθεί κατά 120% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ενώ και μετά την απαγόρευση “έτρεχαν” με 30% άνοδο. Σε ότι αφορά στην τρέχουσα περίοδο είναι χαρακτηριστικό ότι παραγγελίες που πραγματοποιούνταν τις τελευταίες ημέρες λάμβαναν ενημέρωση ότι θα εξυπηρετηθούν γύρω στις 10 Δεκεμβρίου. 

Ads