Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων που συνωστίζονται έξω από τα κατά τόπους υποκαταστήματα του ΙΚΑ, για να θεωρήσουν τα βιβλιάριά τους, τη στιγμή που σύμφωνα με τη διοίκηση του ασφαλιστικού φορέα, η διαδικασία αυτή γίνεται πλέον αυτόματα και ηλεκτρονικά και δεν απαιτείται η φυσική προσέλευσή τους.

Ads

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η υπηρεσία αυτή επιτρέπει, σε ασφαλισμένους, να ενημερώνονται άμεσα εάν περιλαμβάνονται στους δικαιούχους ασφαλιστικής ικανότητας για το ασφαλιστικό έτος 2015 με σκοπό τον περιορισμό της επισκεψιμότητας στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Ωστόσο, τα παράπονα δεν λείπουν, καθώς δεν είναι λίγοι οι ασφαλισμένοι που υποστηρίζουν ότι δεν υπήρξε επαρκής ενημέρωση των πολιτών για τις ηλεκτρονικές θεωρήσεις των βιβλιαρίων.
Ταυτόχρονα πολλοί ασφαλισμένοι εκφράζουν παράπονα και για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αφού σε αρκετά σημεία της ιστοσελίδας του ασφαλιστικού φορέα χρησιμοποιείται δυσνόητη γλώσσα, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη την πλοήγησή τους, έτσι ώστε να εντοπίσουν με ακρίβεια την υπηρεσία που επιθυμούν.

Σε κάθε περίπτωση, μέσω της εφαρμογής του ΙΚΑ, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν ανά πάσα στιγμή εάν έχουν δικαίωμα ασφάλισης. Για την υπηρεσία απαιτείται η καταχώρηση του Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου (Α.Μ.Α.), του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) και του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.).

Ads

Για πρόσβαση στην εφαρμογή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κάντε κλικ εδώ