Η «Μαχόμενη Μειοψηφία», μια πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση, ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση με γκαζάκια στο σπίτι της πρώην γενικής γραμματέα Χωροταξίας του ΥΠΕΚΑ Μαρία Καλτσά. Παράλληλα ανέλαβε την ευθύνη για την πυρπόληση αυτοκινήτου με εμπρηστικό μηχανισμό τα ξημερώματα της 25ης Νοεμβρίου στην Κυψέλη, το οποίο όπως αναφέρεται ανήκε «στο φασιστάκι και μαχαιροβγάλτη που όλοι μας θυμόμαστε στην γνωστή φωτογραφία στο πογκρόμ φασιστών εναντίων μεταναστών μετά την δολοφονία του Μανώλη Καντάρη τον Μαΐου του 2011».

Ads

 
Σχετικά με την επίθεση στο σπίτι της Μαρίας Καλτσά αναφέρουν πως πρόκειται για μία «συμφεροντολόγα παντός καιρού με καριέρα ως πολιτικός του ΠΑΣΟΚ και αρχιτέκτονας, πρώην γενική γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και παράλληλα μέλος σε διοικητικά συμβούλια κατασκευαστικών εταιριών αναθέτοντας ουσιαστικά έργα στον εαυτό της, η κατασκευαστική Ηλιοχώρα ΑΕ θυγατρική της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στης οποίας το διοικητικό συμβούλιο η Μαρία Καλτσά υπήρξε μέλος είχε αναλάβει την κατασκευή για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών. Είναι επίσης ιδιοκτήτρια εταιρίας στο Π. Ψυχικό αλλά και αθλήτρια στο δημοφιλές σπορ με το όνομα “λαμογιές” και συγκεκριμένα μπλεγμένη στην υπόθεση Τσοχατζόπουλου τσεπώνοντας τις μίζες των εξοπλιστικών μαζί με την Αρετή και την υπόλοιπη παλιοπαρέα . Φτάσαμε μέχρι την πόρτα της στην οδό Πηνειού 10 χτυπώντας την μονοκατοικία που διαμένει μαζί με τον τον επιχειρηματία σύζυγό της, επιστρέφοντας τον τρόμο πίσω στην έπαυλη τους, τοποθετήσαμε τον μηχανισμό στην είσοδο σε ώρα που να βρίσκεται σίγουρα μέσα αδιαφορώντας για τις συνέπειες, με τον ίδιο τρόπο που χιλιάδες μετανάστες βιώνουν τον τρόμο των βομβαρδισμών και των επεκτατικών πολέμων των δυτικών αυτοκρατοριών για να στοιβαχτούν όσοι από αυτούς γλιτώσουν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης που κατασκεύαζε η Μαρία Καλτσά και τα υπόλοιπα γουρούνια σαν και αυτή. Οι επιλογές της και κατά συνέπεια η ίδια βρίσκονται στο στόχαστρο, το σπίτι της γνωστό και η φαινομενική ασφάλεια των δεκάδων μπράβων και μπάτσων της αριστοκρατίας του Π. Ψυχικού αποτελούν για εμάς μια πρόκληση και ταυτόχρονα για την ίδια μια μόνιμη απειλή για την σωματική της ακεραιότητα».
 
Για το «φασιστάκι και μαχαιροβγάλτη» αναφέρουν: «παρά το γεγονός πως η φάτσα του μόστραρε σε όλα τα πρωτοσέλιδα, η αναβαθμισμένη κατασταλτική πολιτική δεν τον άγγιξε κλείνοντας πονηρά το μάτι σε όσους σκεφτούν να πράξουν αντίστοιχα στο μέλλον και συγκαλύπτοντας πολιτικά τις δολοφονικές επιθέσεις εναντίον μεταναστών, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ο Δένδιας καλύπτει πολιτικά τα βασανιστήρια εναντίον των συλληφθέντων αγωνιστών της αντιφασιστικής μοτοπορείας. Τον αναζητήσαμε και τον εντοπίσαμε στο σπίτι του στην οδό Γιαννιτσών 32 στην Κυψέλη, το προσωπικό του όχημα με αριθμό πινακίδας πυρπολήθηκε με εμπρηστικό μηχανισμό τα ξημερώματα της 25/11, ενώ ο ίδιος δεν έχει κανένα λόγο να αισθάνεται ασφαλής, όπως δεν αισθάνονται και οι χιλιάδες μετανάστες που ζουν υπό τον φόβο των θρασύδειλων επιθέσεων από τσουτσέκια σαν τον Μπεκρή και τους ομοίους του».
 
Στην προκήρυξή τους, που αναρτήθηκε στο indymedia, αναφέρουν μεταξύ άλλων πως «καθώς το πρώτο μας χτύπημα σαν Μαχόμενη Μειοψηφία στοχοποιεί πρόσωπα τα οποία ασκούν βία (θεσμική ή μη) εναντίον μεταναστών θέλουμε να πούμε κάποια πράγματα για να μην κυλήσουμε στον βούρκο της διαστρέβλωσης» και συνεχίζουν:
 
«Οι μετανάστες για εμάς δεν αποτελούν ενιαίο υποκείμενο όπως και κανένα άλλο κοινωνικό υποσύνολο, ούτε στεκόμαστε αλληλέγγυοι γενικά και αόριστα απέναντι τους, η καταπίεση δεν γεννάει με κάποιο κοινωνικό αυτοματισμό την εξέγερση αντίθετα τις περισσότερες φορές εσωτερικεύεται και υιοθετείτε στα κοντινά μας περιβάλλοντα ή αλλιώς “εκεί που μας παίρνει” (φίλοι, οικογένεια, κλπ). Για εμάς ο κάθε άνθρωπος κρίνεται από την στάση ζωής του και τα πιστεύω του. Πατριαρχικές συμπεριφορές, οικογενειακή καταπίεση, θρησκευτικός φανατισμός και πολλές ακόμα εξουσιαστικές συμπεριφορές κρίνονται ως ανεπιθύμητες και εχθρικές. Δεν θέλουμε να τρέχουμε πίσω από πορείες για σκισμένα κοράνια και βεβηλωμένα σύμβολα. Αντίθετα σαν αναρχικοί και βέβηλοι θέλουμε να καταστρέψουμε τα σύμβολα των μέτριων Θεών που είναι βουτηγμένα στο αίμα (δολοφονίες, βασανισμοί, καταπίεση). Μακριά από εμάς λοιπόν τέτοιοι καιροσκοπισμοί. Αυτό δεν σημαίνει πως ανάμεσα στους μετανάστες δεν υπάρχουν πολλοί εν’ δυνάμει σύντροφοι, το ότι δεν οικειοποιούμαι την ρητορική αλληλεγγύης απέναντι σε σύνολα δεν σημαίνει ότι αδιαφορούμε για τις εξεγερμένες ατομικότητες, ούτε πως η εξουσιαστική και καταπιεστική βία που ασκείται εναντίων μεταναστών δεν στοχοποιείται. Οι επιθέσεις μας εξ’ άλλου το αποδεικνύουν στην πράξη».