Μετά από πολλά χρόνια ακινησίας η «ιστορική» ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001, ο γνωστός Μουτζούρης, που κάποτε έκανε το δρομολόγιο Διακοπτό-Ζαχλωρού-Καλάβρυτα σφυρίζει και πάλι για να χαρίσει νέες αξέχαστες εμπειρίες στους λάτρεις της φύσης και του τρένου.

Ads

Η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ) κατόπιν αιτήματος του ΟΣΕ πριν από λίγους μήνες ανέλαβε τη μεταφορά της στο Εργοστάσιο της εταιρείας στον Πειραιά προκειμένου να την ανακατασκευάσει εξ ολοκλήρου και να την παραδώσει στο ΟΣΕ. Σήμερα η μηχανή επέστρεψε στη βάση της για να «σφυρίξει» ξανά στην ορεινή Αχαΐα στο φαράγγι του Βουραϊκού.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. κ. Στέφανος Αγιάσογλου ανέφερε «Παραδίδουμε σήμερα στον ΟΣΕ την ατμήλατη μηχανή πλήρως ανακατασκευασμένη, σε άριστη κατάσταση προκειμένου σύντομα να κάνει και πάλι ένα από τα ωραιότερα σιδηροδρομικά δρομολόγια της χώρας. Οι άνθρωποι της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. εργάστηκαν δύο μήνες με πολύ αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της ατμήλατης για να επαναδρομολογηθεί».

Ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος εγκαινιάστηκε επί κυβερνήσεως Χαριλάου Τρικούπη το 1896, ενώ η ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001 αποτελεί ιστορικό κομμάτι του σιδηροδρομικού στόλου της χώρας και η αξιοποίησή της θα δώσει σίγουρα χαρά στους φίλους του τρένου.

image