Ο Παντελής Παντελίδης οδηγούσε το μοιραίο τζιπ το βράδυ του φονικού τροχαίου και επειδή δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας βρέθηκε στην θέση του συνοδηγού από τη σφοδρότητα της πρόσκρουσης, σύμφωνα με το πλήρες πόρισμα για την υπόθεση που την βάζει στο αρχείο. 

Ads

Η οικογένεια Παντελίδη έχει τρεις μήνες περιθώριο για να προσβάλει την απόφαση. Εκτιμάται ότι η οικογένεια που υποστηρίζει ότι ο Παντελίδης δεν ήταν αυτός που οδηγούσε θα προσφύγει στον Εισαγγελέα Εφετών προκειμένου να επανεξεταστεί η υπόθεση στον ανώτατο βαθμό.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Έθνος», που δημοσιεύει το πλήρες πόρισμα,  υπάρχουν καταθέσεις που μαρτυρούν ότι ήταν οδηγός ο τραγουδιστής:

-Οι αστυνομικοί Θ. και Κ. μετέβησαν στο τόπο του επίμαχου τροχαίου και διαπίστωσαν μεταξύ άλλων πως σύμφωνα με δήλωση της επιβάτιδος Μυρσίνης Αρναούτη οδηγός ήταν ο Παντελεήμων Παντελίδης.

Ads

-Ο Γ. διασώστης του ΕΚΑΒ ο οποίος μετέβη στον τόπο του ατυχήματος αναφέρει πως και οι δύο κοπέλες έλεγαν ότι οδηγός ήταν ο Παντελής Παντελίδης και ρωτούσαν αν ήταν καλά στην υγεία του.

-Δύο μάρτυρες που βρέθηκαν μαζί με τους τρεις επιβάτες τη μοιραία νύχτα ανέφεραν πως ρώτησαν τη Φρόσω Κυριάκου αν μπορεί να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο, η τελευταία έγνεψε καταφατικά το κεφάλι της πλην όμως αμφότεροι δήλωσαν πως δεν είδαν πως μπήκαν στο αυτοκίνητο.

Αυτή η τελευταία κατάθεση αφήνει κάποιες υπόνοιες ότι ίσως η Φρόσω Κυριάκου κάθισε τελικά στο τιμόνι, ωστόσο υπάρχει η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα στοιχεία DNA στο τιμόνι όπου «από την ανάλυση των δειγμάτων προέκυψε ότι κοινός κύριος γενετικός τύπος ο οποίος ταυτίζεται με τον γενετικό τύπο του θανόντος Παντελή Παντελίδη». 

Το πόρισμα

«Κλειδί» φαίνεται πως είναι και το πόρισμα του διορισμένου από τον πταισματοδίκη πραγματογνώμονα για το πως βρέθηκε το σώμα του άτυχου τραγουδιστή στη θέση του συνοδηγού και με την πλάτη στην πόρτα του αυτοκινήτου.

«Όλοι οι επιβαίνοντες σε ένα αυτοκίνητο το οποίο συγκρούεται με αυτόν τον τρόπο, εφόσον δεν είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας θα πεταχτούν στη δεξιά μεριά του οχήματος, όπως και συνέβη. Ο θανών όταν τον χτυπά η σιδερένια δοκός έχει την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και μάλιστα παράλληλα με αυτή. 

Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν περιστραφεί γύρο από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα.