Ερωτήματα προκάλεσε μια απόφαση της Βουλής, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια την περασμένη εβδομάδα και αφορούσε στην επιμήκυνση των συμβάσεων πέντε πολυτελών οχημάτων για τέσσερις έως έξι μήνες, καθώς τα οχήματα αυτά είναι χρεωμένα στο όνομα πέντε πρώην βουλευτών. Οι πρώην βουλευτές αρνήθηκαν ότι χρησιμοποιούν τα οχήματα, με τη Βουλή να δίνει ασαφείς απαντήσεις.

Ads

Η εφημερίδα Έθνος που φέρνει στη δημοσιότητα το θέμα, επικοινώνησε με κάποιους από τους πρώην βουλευτές, οι  οποίοι όμως διαβεβαίωσαν πως έχουν παραδώσει τα οχήματα από το 2012, μετά τις βουλευτικές εκλογές. Στη συνέχεια η εφημερίδα επικοινώνησε με το τον υπογράφων τις αποφάσεις Θ. Παπαϊωάννου, ο οποίος επιβεβαίωσε τους βουλευτές κι απέδωσε την αναγραφή των ονομάτων τους στις συμβάσεις σε «εκ παραδρομής λάθος». Στο δε ερώτημα σε ποιόν είναι τελικά χρεωμένα τα αυτοκίνητα αυτά, η απάντηση της αρμόδιας υπηρεσία της Βουλής ήταν ασαφής. «Πρόκειται για υπηρεσιακά οχήματα που τα χρησιμοποιούν αυτοί που δικαιούνται να έχουν αυτοκίνητο», ήταν η φράση που χρησιμοποιήθηκε.

Το κόστος των βουλευτικών οχημάτων ανέρχεται στα 1.200 ευρώ μηνιαίως για κάθε βουλευτή και προβλέπεται μίσθωση οχήματος για όλους ανεξαιρέτως του βουλευτές, ακόμα και αν δεν κάνουν χρήση του συγκεκριμένου κοινοβουλευτικού δικαιώματος τους.