O πρόεδρος της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, παραιτήθηκε αποκαλύπτοντας παράλληλα την κατάσταση των σιδηροδρομικών γραμμών.

Ads

Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται «κυκλοφορία τρένων […] με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Παράλληλα αφήνει αιχμές για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.

Όπως τονίζει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς, στην επιστολή παραίτησής του προς την ΕΡΓΟΣΕ ο Χρήστος Κατσιούλης:

Ads
  • Καταγγέλλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών.
  • Εκφράζει τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών.
  • Δηλώνει την αμφιβολία του για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.
  • Καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Στην συνέχεια, ο κ. Παππάς σχολιάζει ότι «οι καταγγελίες του παραιτηθέντα προέδρου της επιτροπής ETCS, του αρμόδιου, δηλαδή, για τα έργα σηματοδότησης και τα συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αποτελούν κόλαφο για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και την τριετή πολιτική διάλυσης του σιδηροδρόμου».