Την αξιοποίηση του θεσμικού πλαισίου «Made in» και του θεσμού του Σήματος Ελληνικού Προϊόντος σε 4 κλάδους, εκτός από τα τρόφιμα, επιδιώκει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας σε μία προσπάθεια τα Ελληνικά προϊόντα να λάβουν την θέση που τους αξίζει, για την υψηλή ποιοτική τους αξία, στις διεθνείς αγορές και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή που φαίνεται να δυσπιστεί για την «ελληνικότητα» ορισμένων από αυτά.

Ads

«Το σήμα ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών που ταυτοποιεί την ελληνική προστιθέμενη αξία αποτελεί για τον Έλληνα μικρομεσαίο επιχειρηματία το τελευταίο του ανάχωμα» δήλωσε σχετικά με το θέμα ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας Παύλος Ραβάνης και πρόσθεσε ότι «σκοπός του σήματος είναι η εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα προϊόντα που δηλώνονται ελληνικά, η αποφυγή φαινομένων παραπλάνησής τους, η προστασία των συμφερόντων των παραγωγών από απομιμήσεις και αθέμιτο ανταγωνισμό καθώς και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων».

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας έχει αναλάβει, τον τελευταίο χρόνο, πρωτοβουλίες για τη διεύρυνση των κανονισμών απονομής ελληνικού σήματος στους κλάδους της κλωστοϋφαντουργίας, υπόδησης, επίπλου και παιχνιδιού.