Αξιοσημείωτη υπήρξε για μια ακόμη φορά η αφωνία των μεγάλων καναλιών σε ό,τι έχει να κάνει με τις αποκαλύψεις για τη σύνδεση της Μαρέβας Μητσοτάκη, συζύγου του προέδρου της ΝΔ, με την offshore εταιρεία Velvet Success, η οποία μάλιστα φέρεται να χρηματοδοτεί και την εφημερίδα Πρώτο Θέμα.

Είναι χαρακτηριστικό πως τα κεντρικά δελτία των μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών δε βρήκαν ούτε λίγα λεπτά, προκειμένου να αφιερώσουν στο δημοσίευμα της εφημερίδας Documento, η οποία παραθέτει στοιχεία σχετικά με τη «διαδρομή» εμβασμάτων εκατομμυρίων ευρώ από τη συγκεκριμένη μυστηριώδους εταιρεία με έδρα τον Παναμά στα ταμεία τόσο των επιχειρήσεων της κυρίας Μητσοτάκη όσο και της εφημερίδας.

Ανάλογη στάση τηρούνε πολλά ειδησεογραφικά σάιτ αλλά κι αρκετές εφημερίδες, οι οποίες στην καλύτερη περίπτωση έχουν περιορίσει σε μονόστηλο την υπόθεση, αναπαράγοντας κατά βάση τη σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη τοποθέτηση επί του ζητήματος από την ίδια τη Μαρέβα Μητσοτάκη ούτε από τους ιδιοκτήτες της εφημερίδας, ενώ τα στελέχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται να αποφεύγουν «όπως ο διάβολος το λιβάνι» οποιαδήποτε αναφορά στην υπόθεση.

Τα στοιχεία της υπόθεσης

Σύμφωνα με την εφημερίδα Documento, η offshore εταιρεία Velvet Success (SA) εμφανίζεται να χρηματοδοτεί τόσο τις επιχειρήσεις της Μαρέβας Μητσοτάκη όσο και την εν λόγω εφημερίδα, σε περιόδους μάλιστα που βρισκόταν σε άσχημη οικονομική κατάσταση.

Πρόκειται  μια τυπική offshore του Παναμά, μια εταιρεία φάντασμα που είναι αδύνατο να βρεθεί οποιοδήποτε πληροφορία για την ιδιοκτησία της και το σκοπό ίδρυσής της. Ιδρύθηκε στις 13 Ιουλίου του 2007 και παραμένει μέχρι και σήμερα «ενεργή». Ωστόσο δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για την παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα της εν λόγω offshore. Αυτό αποδεικνύει πως αποτελεί και κλασική περίπτωση offshore μεταφοράς χρημάτων, μια προσφιλή πρακτική για τη δημιουργία offshore εταιρειών, που δημιουργούνται ως όχημα για την εξυπηρέτηση άλλου είδους συμφερόντων.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας Documento, η εν λόγω off shore εταιρία έχει συμμετάσχει με σημαντικότατα ποσά  στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου τόσο στο «Πρώτο Θέμα» όσο και στην εταιρεία Zeus + Dione της Μαρέβας Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη.