Αναλυτική αναφορά στα τεκταινόμενα στον ΟΑΣΘ κάνει με ανακοίνωσή της οι δημοτικές παράταξη Θεσσαλονίκης «Πόλη Ανάποδα» και «Πόλη Αλλιώς», περιγράφοντας με μελανά χρώματα την πραγματική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της συμπρωτεύουσας. Κατηγορεί μάλιστα την διοίκηση του Οργανισμού αλλά και τη δημοτική αρχή Θεσσαλονίκης για «συστηματικά ψέματα».

Ads

Αναλυτικά η ανακοίνωση των δημοτικών παρτάξεων έχει ως εξής:

«Εδώ και μήνες, η κυβέρνηση, η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, η Διοίκηση του Δήμου, λένε συστηματικά ψέματα. Υπόσχονται ξανά και ξανά εκατοντάδες νέα λεωφορεία, χωρίς να κάνουν τίποτα στην πράξη. Για να φανεί το μέγεθος της κοροϊδίας, τα δημοτικά σχήματα «Πόλη Ανάποδα – Δύναμη Ανατροπής» και «Πόλη Αλλιώς» κάνανε το εξής απλό: παρακολούθησαν μέσω του συστήματος τηλεματικής του ΟΑΣΘ πόσα λεωφορεία κυκλοφορούν πραγματικά στην πόλη.

image

Ads

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν μια εικόνα κατάρρευσης του ΟΑΣΘ: παρά την εκχώρηση του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου στα (ιδιωτικά) ΚΤΕΛ, στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο κυκλοφορούν κατά μέσο όρο λιγότερα από 180 λεωφορεία στο μέγιστο της ημέρας. Αυτά είναι 23% λιγότερα από τα ήδη ελάχιστα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν τον Ιανουάριο του 2020.

Γι’ αυτό βλέπουμε αυτές τις τραγικές εικόνες συνωστισμού στις στάσεις και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σε μια περίοδο μάλιστα που ο συνωστισμός αποτελεί κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν ο συνωστισμός έχει όνομα και αυτό δεν είναι Πλατεία Καλλιθέας, ούτε Νέα Παραλία.

Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν σε σημερινή (27/5) συνέντευξη τύπου, μαζί με τις θέσεις των σχημάτων για το δημόσιο χαρακτήρα του ΟΑΣΘ, τη διεύρυνση του μέτρου των δωρεάν μετακινήσεων, πέρα από τους άνεργους, στους φοιτητές, τους συνταξιούχους, τους χαμηλόμισθους εργαζόμενους που πάνε στη δουλειά τους, την ενίσχυση όλων των γραμμών με περισσότερα δρομολόγια και επέκταση ωραρίου μέχρι και τη νύχτα, την ανάγκη για πολλά νέα λεωφορεία, την επαναλειτουργία της δημόσιας ΕΛΒΟ ως βασικό προμηθευτή του ΟΑΣΘ, τις αποκλειστικές, προστατευμένες λωρίδες για την κίνηση λεωφορείων».