Ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα ΜΜΕ στα οποία διανεμήθηκαν τα 20 εκατ. ευρώ της «λίστας Πέτσα» κατέθεσε η Εστία Επενδυτική, την ίδια ώρα που αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση της κυβέρνησης για νέα καμπάνια για τον κορονοϊό στα τηλεοπτικά κανάλια, ύψους 2 εκατομμύρια ευρώ.

Ads

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ομίλου Φιλιππάκη

«Kαταθέσαμε σήμερα ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα Μ.Μ.Ε., στα οποία διανεμήθηκε το περίφημο κονδύλι των 20 εκ. (διαδικασίες, κριτήρια κλπ.) O κ. Πέτσας προφανώς μένοντας ικανοποιημένος από την σκανδαλώδη διαχείριση των ενημερωτικών κονδυλίων για τον κορωνοϊό, καλεί την Βουλή των Ελλήνων, να νομιμοποιήσει την προσπάθειά του να χειραγωγήσει τα Μ.Μ.Ε. και να ελέγξει απόλυτα την ενημέρωση, λαμβάνοντας παράλληλα και την απαιτούμενη ασυλία.

Τα φαινόμενα της “εξαγοράς” της ενημέρωσης μέσω της λίστας Πέτσα, της παρέμβασης στην διανομή διαφημιστικών κονδυλίων, του ξεδιάντροπου ελέγχου της διανομής, των πάσης φύσεως απειλών, διασποράς ψευδών φημών και συκοφαντιών έχουν τον ίδιο στόχο: Να πάψουν να υπάρχουν ενοχλητικές φωνές!

Ads

Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα καμφθούμε από τις μεθόδους του λούμπεν παρακράτους που ανθούν στον χώρο του τύπου, τα τελευταία χρόνια. Είμαστε και θα είμαστε παρόντες στην καθημερινή μάχη της ανεξάρτητης ενημέρωσης. Να γνωρίζουν δε όλοι οι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης ότι αργά ή γρήγορα, έρχεται η ώρα της λογοδοσίας».