Ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα ΜΜΕ στα οποία διανεμήθηκαν τα 20 εκατ. ευρώ της «λίστας Πέτσα» κατέθεσε η Εστία Επενδυτική, την ίδια ώρα που αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση της κυβέρνησης για νέα καμπάνια για τον κορονοϊό στα τηλεοπτικά κανάλια, ύψους 2 εκατομμύρια ευρώ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ομίλου Φιλιππάκη
«Kαταθέσαμε σήμερα ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα Μ.Μ.Ε., στα οποία διανεμήθηκε το περίφημο κονδύλι των 20 εκ. (διαδικασίες, κριτήρια κλπ.) O κ. Πέτσας προφανώς μένοντας ικανοποιημένος από την σκανδαλώδη διαχείριση των ενημερωτικών κονδυλίων για τον κορωνοϊό, καλεί την Βουλή των Ελλήνων, να νομιμοποιήσει την προσπάθειά του να χειραγωγήσει τα Μ.Μ.Ε. και να ελέγξει απόλυτα την ενημέρωση, λαμβάνοντας παράλληλα και την απαιτούμενη ασυλία.
Τα φαινόμενα της “εξαγοράς” της ενημέρωσης μέσω της λίστας Πέτσα, της παρέμβασης στην διανομή διαφημιστικών κονδυλίων, του ξεδιάντροπου ελέγχου της διανομής, των πάσης φύσεως απειλών, διασποράς ψευδών φημών και συκοφαντιών έχουν τον ίδιο στόχο: Να πάψουν να υπάρχουν ενοχλητικές φωνές!
Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα καμφθούμε από τις μεθόδους του λούμπεν παρακράτους που ανθούν στον χώρο του τύπου, τα τελευταία χρόνια. Είμαστε και θα είμαστε παρόντες στην καθημερινή μάχη της ανεξάρτητης ενημέρωσης. Να γνωρίζουν δε όλοι οι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης ότι αργά ή γρήγορα, έρχεται η ώρα της λογοδοσίας».
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >