Φεστιβάλ αφιερωμένο στις startups και την καινοτομία έρχεται αυτό το σαββατοκύριακο στην Τεχνόπολη.
Στις 21 και 22 Νοεμβρίου η καρδιά της startup κοινότητας θα χτυπάει στο Γκάζι. Κι αυτό γιατί στο innovathens, στον κόμβο επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης, έρχεται το Startup Safary Athens.

Ads

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ομιλίες και εργαστήρια σχετικά με την επιχειρηματικότητα αλλά και την Έκθεση Καινοτομίας “Big ideas are here!”. Είτε λοιπόν παρακολουθείς στενά τον χώρο, είτε θέλεις να μάθεις γιατί επικρατεί τόσος θόρυβος γύρω από τις startups τα τελευταία χρόνια, αξίζει να περάσεις μία βόλτα.

Συγκεκριμένα, το Startup Safary είναι ένα διήμερο ανοιχτό σε όλους γύρω από τους συνεργατικούς χώρους, τις θερμοκοιτίδες επιχειρηματικότητας, τις startups και τις εταιρείες τεχνολογίας. Πραγματοποιείται με επιτυχία στο Βερολίνο και σε 7 ακόμη ευρωπαϊκές πόλεις, ανάμεσα σ’ αυτές και η Αθήνα. Οι εκδηλώσεις θα αποτελέσουν μέρος της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας 2015 (Global Entrepreneurship Week) και της σειράς δράσεων «Η Αθήνα Επιχειρεί» του Δήμου Αθηναίων που θα περιλαμβάνει εργαστήρια, σεμινάρια, διαλέξεις, ημέρες καριέρας, ξεναγήσεις, παρουσιάσεις και εκδηλώσεις δικτύωσης.

image

Ads

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Έκθεση Καινοτομίας «Big ideas are here!»
21 και 22 Νοεμβρίου, 12:00-17:00

Online πλατφόρμες για τη βελτίωση των υπηρεσιών στον τουρισμό και στον πολιτισμό, mobile applications που προσφέρουν 3D ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους, που κάνουν παιχνίδι τα ψώνια στο σουπερμάρκετ ή προσφέρουν ακριβή πρόγνωση του καιρού αλλά και βιολογικά προϊόντα, μίνι-εκτυπωτές, θερμοκήπια για μπαλκόνια και ταράτσες!

Το INNOVATHENS στέγασε τις ιδέες 54 startups σε ένα περιβάλλον ιδανικό για την ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων και εμπειρίας και προσέφερε σεμινάρια και εξειδικευμένο mentoring. Ελάτε να ανακαλύψουμε τα επιχειρηματικά σχήματα που συμμετείχαν στους 3 κύκλους του Επιχειρηματικού Επιταχυντή!

Στο “Big ideas are here!” συμμετέχουν οι startups: Thess-ράμπα, Nutrinsider, EazyBnb, smarthoteling.com, e-vitrines.gr, Weather ExMachina, kithara.gr, Fraud Line, GLOBARTERY, Heliix, Hellas4Seasons, Justphonebook, Moptil, AthenOurs, Event Dynamics, Selfpree, The “meraki” people global initiative, Tunza, K&A ΕΠΙΜΕΤΡΟΝ ΕΠΕ, Coffeewards, e-chronomichani project, careerorientation.eu, Rent Art, Tapit, Urban Hydroponics, ANOGI και Epsilon Products.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

How to establish your startup and grow globally 

21 Νοεμβρίου, 13:00-14:30

Πάνελ γνωστών και επιτυχημένων ανθρώπων της αγοράς που συζητούν για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα της κρίσης, τα προβλήματα που προκύπτουν και τρόπους για να επιλυθούν. Συγκεκριμένα, στη συζήτηση συμμετέχουν οι:

Ορέστης Τζανετής, COO της Intale
Σωκράτης Πλούσας, Πρόεδρος της Ένωσης Νεοφυών Επιχειρήσεων Ελλάδας
Σωτήρης Συρμακέζης, Group Chief Digital Officer της Eurobank
Λουκάς Πηλίτσης, Ιδρυτής εταίρος του Anchorstone Partners

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Soft Skill Lab @ Entrepreneurship 

21 Νοεμβρίου, 15:00-17:00

Έχω μία επιχειρηματική ιδέα και θέλω να την κάνω πράξη. Πόσο σημαντικές είναι οι κοινωνικές δεξιότητές μου για να πετύχω; Ποια soft skills είναι τα κρίσιμα στην επιχειρηματική ζωή; Το Soft Skill Lab @ Entrepreneurship είναι ένα εργαστήρι βιωματικών ασκήσεων που διοργανώνεται από την αέλια και το innovathens και αποδεικνύει με πρακτικό τρόπο πόσο κρίσιμα είναι τα soft skills για να ξεκινήσετε και να προχωρήσετε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα!

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Branding & startups = επιτυχία
22 Νοεμβρίου, 12:00-14:30

Έχετε τη μεγάλη ιδέα που θα αλλάξει τον κόσμο; Ή έστω τον τομέα σας; Η επιτυχία της είναι μάλλον θέμα τύχης, αν η αγορά δεν την καταλάβει με τον δικό της τρόπο. Μαζί με το Δημοσθένη Μπρούσαλη, απαντάμε σε ζωτικά ερωτήματα στρατηγικής, branding και μάρκετινγκ. Το εργαστήριο προσφέρει έναν οδικό χάρτη σε θέματα προετοιμασίας που ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες αποτυχίας στην πρώτη προσπάθεια επιχειρείν.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Extroversion: how to guide
22 Νοεμβρίου, 15:00-17:00

Σεμινάριο με εισηγήτρια τη Μαρία Αργύτη που στοχεύει στην ενημέρωση των εταιρειών για το πώς θα πρέπει να οργανώσουν την εξωστρέφεια προς αγορές του εξωτερικού. Γίνονται προτάσεις μεθοδολογίας για την επιλογή χωρών-στόχων, την αξιολόγηση προσωπικού, την επιλογή μοντέλου πωλήσεων (direct-indirect), τη στόχευση πελατών, τον προϋπολογισμό και προτείνεται ένα μίγμα μάρκετινγκ προκειμένου να υπάρξουν αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

image

Info
Για συμμετοχή στη συζήτηση και στα εργαστήρια απαιτείται online εγγραφή.
Πρόσβαση:
Μετρό: Σταθμός «Κεραμεικός»
Λεωφορεία: 049, 815, 838, 914, Β18, Γ18, Στάση «Φωταέριο»
Τρόλεï: No. 21 (από Ομόνοια), Στάση «Φωταέριο»