Kύριε Ροΐδη,
Θέλω να δώσω μια απάντηση στην ελληνοχριστιανική Δικαιοσύνη, αυτήν που οργανώνει ορθόδοξους αρχιεπισκοπικούς αγιασμούς στον Άρειο Πάγο και στο Συμβούλιο Επικρατείας και δικάζει κάτω από την εικόνα του Χριστού.

Ads

Ένας εισαγγελέας της, έδωσε προεκλογικά στη δημοσιότητα τις θλιβερές γνωστές φωτογραφίες των εκδιδόμενων γυναικών, βρίσκοντας πρόθυμους άνανδρους δημοσιογράφους και μπλόγκερς που αναδημοσίευσαν, αλλά προκαλώντας ευτυχώς σοβαρές αντιδράσεις. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τους λόγους που αποδοκιμάζεται αυτή η ενέργεια της κοινωνικής βαρβαρότητας μιας Κυβέρνησης μιας Δικαιοσύνης και μιας Αστυνομίας, που τάχα τώρα ανακάλυψαν τον κίνδυνο της «υγειoνομικής βόμβας». H πατρότητα αυτής της επινόησης  ανήκει στον κρυφοομοφυλόφιλο Χίτλερ όταν άρχισε να κυνηγά τους Εβραίους, τους Ρομά, τους ομοφυλόφιλους, κλπ με την ανοχή των χριστιανικών Εκκλησιών της Γερμανίας.

Αντέδρασαν αργότερα οι Λουθηρανοί και οι Καθολικοί μόνο όταν προπαγανδίστηκε ευρύτατα η «ευθανασία» ασθενών και διανοητικά καθυστερημένων. Ο Κονράδος φον Preysing, καθολικός επίσκοπος του Βερολίνου διαμαρτυρήθηκε το 1941  κατά της προπαγανδιστικής ταινίας “Ich klage an” (1941) που αναφερόταν σε μια γυναίκα με σκλήρυνση κατά πλάκας. Κορυφαίος ιερωμένος που μετάνιωσε για την υποστήριξη που είχε προσφέρει στον Χίτλερ, έκανε δημόσια αυτοκριτική, φυλακίστηκε από τους Ναζί και εξελίχτηκε σε ακτιβιστή της Ειρήνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ήταν ο πάστορας Μαρτίνος Niemöller στον οποίο αποδόθηκε μεταθανάτια το διάσημο ποίημα «Πρώτα ήλθαν για τους κομμουνιστές».

Ασφαλώς ο παραλληρισμός με τη σημερινή Ελλάδα ακούγεται άδικος αλλά πόσο μακριά είναι ένα τέτοιο μέλλον για μια διεφθαρμένη, ευρωπαϊκή, αλλά στην ουσία της βαλκανική, χώρα που χρεοκόπησε και ο συντηρητικός λαός της απελπισμένος αναζητά αποδιοπομπαίους τράγους στις τάξεις των μεταναστών και στρέφεται κατά μεγάλο μέρος στους δαίμονες της χρυσαυγίτικης Κόλασης και στους θεομπαίχτες των άλλων τριών εθνικιστικών δεξιών κόμματων, με τον δημοφιλέστερο να εισηγείται έμμεσα ακόμη και τη μετατροπή του μουσείου της Αγίας Σοφίας σε ορθόδοξο ναό, λες και η χώρα κατοικείται από παρανοϊκούς;

Ads

Ο κίνδυνος του AIDS δεν αντιμετωπίζεται με εκκλησιαστικού τύπου διαπομπεύσεις γυναικών. H μισογύνικη Ορθόδοξη Εκκλησία έχει και εδώ τεράστια ευθύνη, όπως και η μητέρα της και εν παιδεραστία ομοιοπαθής Καθολική Εκκλησία, που καταδικάζοντας το προφυλακτικό σπέρνει το θάνατο στην Αφρική. Η Ανατολική Εκκλησία εφάρμοσε, ευλόγησε και νομιμοποίησε στις συνειδήσεις του όχλου τα ιερά «κουδουνίσματα». Η μοιχαλίδα δεμένη πισθάγκωνα και ανάποδα στο γαϊδούρι, πασαλειμμένη με κάπνα ή και με περιττώματα ζώων-«αποσβολωμένη»-διαπομπεύονταν συνοδευόμενη από κωδωνοκρουσίες μέχρι και τον 19ο αιώνα. Αυτή εμποδίζει τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία χρησιμοποιώντας τους υποκριτές ψοφοδεείς πολιτευτές των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Λάος.

Ο κίνδυνος του AIDS αντιμετωπίζεται με ενημέρωση της νεολαίας και των απληροφόρητων πάνω στους κινδύνους του σεξ χωρίς προφυλακτικό, με κρατικές πολιτικές που αναδεικνύουν τον υπεύθυνο πολίτη, με χτύπημα της μαστροπείας και της κοινωνικής υποκρισίας, με μέτρα κοινωνικής προστασίας των εκδιδόμενων γυναικών. Όσες διαπομπεύσεις κι αν γίνουν δεν θα καλυφθεί ο αριθμός των ασθενών εκδιδόμενων, ούτε αυτών που αν και νοσούν έχουν ιδιωτικά πολλαπλές σχέσεις. Αυτοί που είχαν επαφές χωρίς προφυλακτικό με ύποπτες (άγνωστες κλπ) γυναίκες να υποκινηθούν να πάνε από μόνοι τους για εξετάσεις, αυτό λέει η κοινή λογική.

Η κρατική βαρβαρότητα εκδηλώθηκε σε βάρος γυναικών εξαρτημένων από ναρκωτικά οι οποίες εκδίδονται για να βρουν τη δόση τους. Αυτή η αισχρότητα δεν θα σταματήσει στους μετανάστες και στις πόρνες, τα συντηρητικά κόμματα θα αναζητήσουν και άλλους αποδιοπομπαίους τράγους για να αποπροσανατολίσουν τη φοβική κοινή γνώμη, που βγάζοντας πάντα τη δύσκολη ώρα τον πραγματικό εαυτό της διψά για ικριώματα: «….”Δεν γνωρίζαμε ότι έχουμε μολυνθεί”, είπαν στον ανακριτή οι γυναίκες, πραγματικά “ερείπια” της ζωής, που έκαναν πεζοδρόμιο προκειμένου να εξασφαλίσουν τη δόση τους. …. από την πρώτη στιγμή βρέθηκε κοντά τους ομάδα δικηγόρων που αποποιήθηκε της αμοιβής, το γεγονός ότι απαιτούνται 150 ευρώ ως προείσπραξη υπέρ του Δικηγορικού Συλλόγου και άλλα 150 ευρώ για ΦΠΑ καθιστούσε απαγορευτική την παρουσία συνηγόρων την ώρα της απολογίας…..Κρατώντας στα χέρια τους ένα μπουκάλι νερό για τις διψασμένες οροθετικές, ένα σάντουιτς και μερικά τσιγάρα, τα μέλη των οργανώσεων απέδειξαν ότι η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη είναι το αντίδοτο στην βαρβαρότητα. Έξω από τα δικαστήρια συγκεντρώθηκαν περίπου εκατό άτομα, … ανήρτησαν πανό στα οποία αναγραφόταν: …”Stop στο στίγμα, όχι στο κυνήγι μαγισσών” και “Οι πελάτες άντρες εγκληματούν, οι γυναίκες φυλακίζονται“…».

Κύριε Ροΐδη,
Θέλοντας να  συνεισφέρω στην ηθική καταδίκη μιας φαρισαϊκής μισογύνικης Εκκλησίας, η οποία αν και κρύβει ρασοφόρους που εκδίδονται οι ίδιοι και μάλιστα εκπορνεύουν και μικρά παιδιά, δεν βγήκε να υπερασπιστεί τις γυναίκες για τις οποίες ο Χριστός είχε πει: «Αμήν λέγω υμίν ότι … αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την βασιλείαν του Θεού».

Κύριε Ροΐδη,
«μια φωτογραφία που έχει κάνει τον γύρο του κόσμου στο facebook εξόργισε τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο. Στην επίμαχη φωτογραφία ο Λοχίας Μ. Μ. έχει «γραπώσει» τον σύντροφό του λίγα λεπτά μετά την επιστροφή του στη Χαβάη από το Αφγανιστάν. …η εν λόγω φωτογραφία έπεσε και στην αντίληψη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων….«Με πόνο ψυχής σας παρουσιάζουμε σήμερα την κόλαση της ακολασίας, όπως παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ! Η χριστιανική μας Ελλάδα άφησε τον ελληνορθόδοξο προσανατολισμό της και σταδιακά πλέον μεταμορφώνεται σε μια χώρα ειδωλολατρική!….» (4.4.2012 Romfea.gr).

Ο κ.Αμβρόσιος του οποίου το περιβάλλον έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο σκανδάλων (Βλ.: «Οι δαίμονες του σεξ πολιορκούν το δεσπότη Αμβρόσιο») υποκρίνεται αφόρητα. Θα σταχυολογήσω σε απάντηση της ιερής υποκρισίας και συνένοχης σιωπής στη διαπόμπευση και την ηθική δολοφονία δυστυχισμένων ανυπεράσπιστων γυναικών, μερικά περιστατικά ιερής πορνείας ακόμη και περιστατικό AIDS φερόμενου ως εκπορνευόμενου μητροπολίτη, για τα οποία δεν δημοσιεύτηκε καμία φωτογραφία.

Α) «Οι φήμες στην δεκαετία του ’70, που αναπαράγονται ακόμα στις γειτονικές με το Άγιον Όρος περιοχές, οργίαζαν κι έλεγαν ότι οι σπείρες των αρχαιοκάπηλων έστελναν «καραβιές με αγοράκια» στα ιδιόρρυθμα μοναστήρια και για τις υπηρεσίες τους πληρωνόντουσαν με εικόνες, χειρόγραφα και άλλα κειμήλια,που οι ιδιορρυθμίτες έβγαζαν από τις μυστικές κρύπτες. …το 1986 στην ιδιόρρυθμη (τότε) μονή Βατοπεδίου …..Ο δόκιμος μοναχός Αναστάσιος Δανδίκας έκλεψε με δυο φίλους του 2 λειτουργικά ειλητάρια 13ου και 14ου αιώνα, 7 αυτοκρατορικά φιρμάνια και διάφορες εικόνες. … Ένας μέλος της σπείρας συνελήφθη από την Ιντερπόλ στο Μόναχο ενώ προσπαθούσε να πουλήσει τα κειμήλια. …πέθανε από Έιτζ στις 6 Ιανουαρίου 1992 στο «Νοσοκομείο Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης...”.

Β) Ο αρχιμανδρίτης Χ, συνελήφθη να εκδίδεται στο άλσος του Πεδίου του Άρεως. Ο πρωτοσύγκελος που τον έθεσε σε διαθεσιμότητα, τιμωρήθηκε από το χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ με απόλυση από την θέση του, ενώ ο θαμών των αλσυλίων, συνέχισε να ιερουργεί σε μεγάλο ναό προαστείου των Αθηνών (“Ορθόδοξος Τύπος” και “Crash”, Ιανουάριος 1997).

Γ) Το 1994 πεθαίνει ο πανιερότατος μητροπολίτης Νικαίας άγιος Ιάκωβος που σύμφωνα με έντονες φημολογίες έπασχε από AIDS.  H σορός του δεν εκτέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα. «Κάποιοι μιλούσαν για τα ερωτικά πάθη που πολλά βράδια τον οδηγούσαν να βγαίνει έξω λατευθυνόμενος προς κεντρική λεωφόρο των Αθηνών και να γυρίζει στο σπίτι του τις πρωϊνές ώρες» (Δ.Μιχαηλίδης, «Πρώτο Θέμα», 20.3.2005). (Διευκρινίζω πως πέρα από τη δημοσίευση του «Πρώτου Θέματος», η Κοκκινιά γνώριζε).

Δ) Στην πολύκροτη δίκη “για παρά φύσιν ασέλγεια μεταξύ αρρένων από κερδοσκοπία” στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων με κατηγορούμενους γνωστά ονόματα της αθηναϊκής κοινωνίας, ο μάρτυρας Τ.Τ. επαγγελματίας εραστής κατέθεσε ότι συμμετείχαν και παπάδες (Π.Στάθης,”Ελευθεροτυπία”, 15-10-2001).

Ε) Ο πρώην διάκος και πρώην μοντέλο κ.Β.Β. κατήγγειλε (επώνυμα και δείχνοντας το πρόσωπό του) σεξουαλικές παρενοχλήσεις, από αρχιμανδρίτες και επισκόπους και χρήση ναρκωτικών σε ιερατική σχολή σε αλλεπάλληλες τηλεοπτικές εκπομπές της Τ.Στεφανίδου από 25-6-2002 στο “Alter”. Στην διάρκεια της εκπομπής παρενέβησαν ακροατές που πρόσθεσαν τις δικές τους θλιβερές εμπειρίες τις οποίες κατήγγειλαν στις αδιάφορες εκκλησιαστικές αρχές. Οι “Νέοι Άνθρωποι» («Ν.Α.»), του εκκλησιαστικού μεγαλοτιτλούχου κ.Γρ.Μιχαλόπουλου, που πριν να φυλακιστεί για υποθέσεις εκβιασμών παρακολουθούσε αυτές τις υποθέσεις εκ του σύνεγγυς, καταγγέλουν (29-11-2002) πως ο μητροπολίτης Μεσσηνίας είχε προειδοποιήσει για τον 20χρονο διάκο με επιστολή του όλες τις Εκκλησίες να μην προβούν σε χειροτονία του. Ο Καρθαγένης όμως προχώρησε και “φόρτωσε την Εκκλησία με άλλη μια περιπέτεια οπισθογεμούς γεύσεως. Περιπέτεια που γίνεται και βιβλία σέρνοντας στο πεζοδρόμιο πολλές και ποικίλες αμαρτίες“.  Ο διάκος προσχώρησε σε κάποια παλαιοημερολογίτικη σέχτα όπου παρά την μικρή ηλικία του χειροτονήθηκε επίσκοπος και αποκαλύπτει μέσω της ευσεβούς  «Espresso” (7.2.2005): «Μιλώ για στέκια στα οποία πηγαίνουν βγάζοντας το ράσο….Δίνουν και 200 και 300 ευρώ προκειμένου να πλαγιάσουν με αυτόν που θα βάλουν στο μάτι……με τα κεράκια κάποιοι κάνουν περιουσίες….Αν ήμουν αρχιεπίσκοπος θα ξύριζα το 70% των παπάδων».

Στ) Ο αντιπρόεδρος του συνδικάτου παπάδων (Ι.Σ.Κ.Ε), πρωτοπρεσβύτερος Δ. Κλούτσος, μιλώντας στο “Τηλετώρα” δήλωσε ότι υπάρχουν στην Ελλάδα 35 “κίναιδοι” (sic) Δεσποτάδες και πέταξε στον Χουντόδουλο (υπόθεση «κουσούρι») το γάντι: “Να με καλέση ο Αρχιεπίσκοπος να του παραδώσω τα στοιχεία” (“Ν. Α.”, 26-6-’98). Ο ίδιος σε επιστολή του προς όλα τα Μ.Μ.Ε., με ημερομηνία 7/12/’98 καταγγέλει: “Δεν υποφέρεται κληρικοί και ιδίως άγαμοι, να κάνουν “πιάτσες” εις διάφορα σημεία της Αττικής και το χειρότερον, να διατηρούν πορνεία” (“Ν. Α.”, 18-12-’98).

Ζ) Ο πρόεδρος του ίδιου εργατικού σωματείου (Ι.Σ.Κ.Ε) πρωτοπρεσβύτερος Ε. Κολλάς έχει δηλώσει: “Στην Εκκλησία…έχουν παρεισφρύσει άτομα ..υπόπτου ηθικής υπόστασης..με..σκοπό…να ικανοποιήσουν τις ακατανόμαστες ηθικές διαστροφές…και δυστυχώς προς τον άτιμο αυτό σκοπό τους το ράσο τους προσφέρει τέλεια κάλυψη…..Γιά όλους αυτούς τους άθλιους ρασοφόρους ιδίως του λεκανοπεδίου της Αττικής που εμπλέκονται σε ακατανόμαστες ηθικές διαστροφές και παντός είδους άλλες ανήθικες πράξεις, ιερομονάχους, μοναχούς και εγγάμους κληρικούς, υπάρχουν στοιχεία..” (“Αθηναϊκή”, 30-1-’1999). Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια στα οποία οι καταγγελίες του κουκουλώθηκαν, επανήλθε: «Χιονοστιβάδα θυμίζουν πλέον οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για επίορκους κληρικούς, που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας ταλανίζοντας το χώρο της ελλαδικής Εκκλησίας. Οι νέες καταγγελίες έγιναν δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος μιλώντας στη ΝΕΤ 105,8 αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να τον ακούσει, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών. …. Από τους αρχιερείς δεν περιμένω τίποτα. Πρέπει να συγκροτηθεί ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο από επισκόπους, έγγαμους ιερείς και πιστούς”». (10.2.2005)

Η) Γιατί ο Χουντόδουλος κουκούλωνε τον  “ομοφυλόφιλο…κλέφτη, αρπάχτρα του παγκαριού κεντρικής μονής…κάτοχο και επενδυτή δισεκατομμυρίων…στενό φίλο και συνεργάτη και προστατευόμενο του Χριστόδουλου” (“Ν.Ά.”, 7-2-2003) που τον κατηγορούσε (επειδή του είχε αρπάξει το θρόνο), ο μητροπολίτης  κ.Νικόδημος Γκατζιρούλης;
Στ) Ο διάδοχος του διαβόητου Ειρηναίου, διαδόχου του διαβόητου Διόδωρου, διαδόχου του διαβόητου Βενέδικτου,  πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.Θεόφιλος έδωσε δείγμα ήθους προάγοντας σε αρχιεπίσκοπο «γνωστό από τη γνωστή υπόθεση στο ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΡΙΩΝΑ΄…», προκαλώντας την αντίδραση του μητροπολίτη Πέτρας Κορνήλιου (χολωμένου είναι αλήθεια που δεν πήρε κάποια επιτελική θέση): «Θα μας πάρουν με τα γιούχα. Θα αρχίσει ο Τύπος…να θυμάται» («Ν.Α.», 9.12.2005). Την ίδια πληροφορία πως ο Πέτρας παρουσίασε καταδίκη 7μηνης φυλάκισης «για ανήθικη συμπεριφορά μέσα σε σινεμά της Αθήνας» του Αρχιεπισκόπου Ιορδάνου Θεοφύλακτου επιβεβαίωσε μετά από καιρό και το «Πρώτο Θέμα» (22.1.2006). Για την ιστορία το νέο απόκτημα του επισκοπάτου, διορίστηκε αρχικά και μέλος του εκκλησιαστικού Δικαστηρίου-είχε κάποια εμπειρία στα δικαστήρια έστω και από το εδώλιο-ενώ πριν ήταν Σκευοφύλαξ. Η υπόθεση θυμίζει ανάλογο πάθημα πατριαρχικού (Κωνσταντινουπόλεως) μητροπολίτη που είχε συλληφθεί με νεαρό στα αποχωρητήρια αθηναϊκού πορνοκινηματογράφου αλλά τελικά η υπόθεση αποδόθηκε σε ατύχημα και η αδέκαστη Δικαιοσύνη τον αθώωσε από την κατηγορία της προσβολής δημοσίας αιδούς. Την ίδια χρονιά που συνέβη το ατύχημα (1985) ο ευσεβής μητροπολίτης και συγγραφέας ηθικοπλαστικών βιβλίων  αποσύρθηκε σε «εφησυχασμό», επισύροντας για καιρό την οργή και τις απειλές του ναζιστικού «Στόχου», που όπως και ο κ.Γρ.Μιχαλόπουλος, ηθικολογούσε επιλεκτικά σε βάρος μητροπολιτών, προσποιούμενος ότι αγνοούσε την έκταση του προβλήματος.

Ζ) Οι εκβιασμοί-όχι μόνον για σεξουαλικά ζητήματα- διαφόρων τυχοδιωκτών της δημοσιογραφίας προς μητροπολίτες της Ελλάδας και ιδιαίτερα της ομογένειας, όπου παίζονται “πολλές χιλιάδες δολλάρια” είναι συνήθεις. “Το Οικουμενικό Πατριαρχείο….έχει αντιμετωπίσει πολλά, αλλά τα έχει ξεπεράσει χάρις στη σοφία των χειρισμών του“. Ο δημοσιογράφος της εφημερίδας που εκθέτει τα παραπάνω ισχυρίζεται πως ο αρχιμανδρίτης  “εκεί ψηλά στον αη Λιά“, που “φωτογραφίζεται” ερωτώμενος αν το βράδυ “εθεάθη με μπλουτζινάκι στα σίδερα του ΟΣΕ“, “τρομοκρατείται” και μάλιστα “τρομοκρατούνται περισσότερο οι αθώοι. Αλλά ενδίδουν όλοι. Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει καταγγείλει στη Δικαιοσύνη έστω και έναν εκβιασμό” (Γ.Καλοκαιρινός, “Καθημερινή”, 9-2-2003).

Κύριε Ροΐδη,
Νομίζω ότι τα (ενδεικτικά) παραπάνω εκτεθέντα μιλάνε από μόνα τους και ίσως θα έπρεπε η σεπτή Ιερά Σύνοδος να δώσει το καλό παράδειγμα στο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που-κρίνοντας εξ ιδίων;- βλέπει παντού εχθρούς, και να υποβληθεί προληπτικά σε τεστ AIDS, δημοσίευση φωτογραφιών κλπ, ώστε να σωθούν οι ανεψιοί, οι οικονόμοι και τα παιδιά του Κατηχητικού τα οποία κοινωνούν από το ίδιο ιερό ποτήριο.

ΠΗΓΗ: https://roides.wordpress.com