Ο Michael O’Leary, Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, αφού έφτασε σε ξενοδοχείο στο Μάντσεστερ, πήγε στο μπαρ και ζήτησε μια Guinness.
Ο μπάρμαν του είπε: «Κοστίζει 1£ παρακαλώ, κύριε O’Leary».
Με έκπληξη, ο O’Leary απάντησε: «Είναι πολύ φθηνή», και παρέδωσε τα χρήματά του.
«Προσπαθούμε να μείνουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό», είπε ο μπάρμαν. «Έχουμε τη φθηνότερη μπύρα στην Αγγλία».
«Είναι αξιοσημείωτο», σχολιάζει ο Michael.
«Βλέπω ότι δεν έχετε ποτήρι, θα χρειαστείτε ένα από τα δικά μας, που κοστίζει 3£ παρακαλώ».
O’Leary κοίταξε, αλλά πλήρωσε. Πήρε το ποτό του και περπάτησε προς ένα κάθισμα.
«Α, θέλετε να καθίσετε;», είπε ο μπάρμαν. «Αυτό κοστίζει επιπλέον 2£ . Εάν είχατε κάνει εκ των προτέρων κράτηση θα σας κόστιζε 1£»
O’Leary οργίστηκε, αλλά πλήρωσε.

Ads

«Βλέπω ότι έχετε φέρει το laptop σας», πρόσθεσε ο μπάρμαν. «Αυτό θα σας κοστίσει άλλες 3 λίρες».
O’Leary ήταν τόσο τόσο οργισμένος που το πρόσωπό του έγινε κόκκινο .
«Αρκετά ! Θέλω να μιλήσω σε έναν διευθυντή!»
«Εδώ είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ή, αν το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του από τις 9:00 π.μ. έως τις 9:01 π.μ. κάθε πρωί, Δευτέρα έως Τρίτη. Οι κλήσεις είναι δωρεάν, εκτός αν απαντηθούν, τότε υπάρχει χρέωση μόνο £ 1 ανά δευτερόλεπτο».
«Ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω αυτό το μπαρ ξανά !».
«Εντάξει, αλλά θυμάστε, είμαστε το μόνο ξενοδοχείο στην Αγγλία που πουλά την μπύρα μόνο 1£».

(Από την Rosemary)