Τα diesel μπορούν να είναι και σπορ. Δεν είναι είδηση, το έχουμε ξαναδεί αυτό σε πολλές περιπτώσεις (π.χ. Porsche Panamera Diesel) και υπό αυτό το πρίσμα το δίλιτρο Golf GTD με τους 184 ίππους δεν αποτελεί έκπληξη. Το ευχάριστο είναι ότι εδώ οι επιδόσεις συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση, το δυσάρεστο ότι τα 2.000 κυβικά εκατοστά δεν είναι ότι καλύτερο στις μέρες των φορολογικών επιδρομών… Του Νίκου Λουπάκη

Ads

 
Tο νέο Golf GTD εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI / 184 ίππων, που αποδίδει την άκρως ενδιαφέρουσα μέγιστη ροπή των 380 Nm στις 1.750 – 3.250 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 Km/h, η επιτάχυνση 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 7,5 δεύτερα, ενώ η μέση –τυποποιημένη- κατανάλωση περιορίζεται στα 4,2 lit. / 100 km και οι εκπομπές CO2 στα 109 g/km.
Επί τη ευκαιρία η Volkswagen μας θυμίζει ότι η οικολογική έκδοση BlueMotion του Golf (2007) με κινητήρα 1.6 TDI 105PS κατανάλωνε περισσότερα καύσιμα (4,5 lit / 100 km), θέλοντας να δείξει την πρόοδο που σημειώθηκε μέσα σε αυτά τα έξι χρόνια.

image

Ενδεικτικό του χαρακτήρα που θέλουν να δώσουν οι Γερμανοί στο Golf GTD είναι το γεγονός ότι αυτό διαθέτει παραμετροποιητή ήχου του κινητήρα κατά την επιτάχυνση – εμπορική ονομασία Sound Actuator – ο οποίος διαφοροποιεί τον ήχο του κινητήρα που ακούγεται μέσα στην καμπίνα επιβατών, ανάλογα με την σχέση στο κιβώτιο αλλά και το οδηγικό προφίλ που έχει επιλεγεί μέσω του Driving Profile. Έτσι, επιλέγοντας τα προφίλ Normal και Eco, ένας ήπιος ήχος μεταφέρεται στην καμπίνα, ενώ στην επιλογή Sport ο ήχος αποκτά πιο δυναμική χροιά. Σε κάθε περίπτωση, ο ήχος αυτός μεταφέρεται μόνο στην καμπίνα, ενώ εξωτερικά δεν υπάρχει καμία διαφορά. Τέλος, όσο το Golf GTD επιταχύνει, τόσο ο ήχος ομαλοποιείται προκειμένου να διατηρείται η άνεση σε κορυφαία επίπεδα.
 
image

Ads

Στον βασικό εξοπλισμό του νέου Golf GTD περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:
·       Ζάντες Αλουμινίου 17’’ Curitiba με σπορ ανάρτηση
·       LED Προβολείς ομίχλης εμπρός και πίσω φώτα τεχνολογίας LED
·       Δερμάτινο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι GTD
·       Πακέτο Light & Sight
·       7 αερόσακοι
·       Ηλεκτρονικά βοηθήματα Multicollision brake / Pre Crash / XDS / Fatigue Detection
·       Cruise Control / Driving Profile Selection / Progressive Steering
·       Climatronic
·       Υπολογιστής ταξιδίουμε έγχρωμη οθόνη TFT
·       Composition Media / Bluetooth / USB / SD / Έγχρωμη οθόνης αφής 5,8’’
 
Οι τιμές ακολουθούν την τιμολογιακή στρατηγική του νέου Golf. Έτσι το 3-θυρο Golf GTD κοστίζει 31.500 € και το 5-θυρο 32.500 €. Αντίστοιχε τιμές με απόσυρση: 2800 και 29.800 €. Το αυτόματο κιβώτιο DSG χρεώνεται 2.300 €.