Αυτά τα ονειρεμένα αυτοκίνητα υπάρχουν χάρη στους αγώνες και στους αυστηρούς κανόνες που τους διέπουν. 

Όλα σχεδιάστηκαν εξαρχής για να κερδίζουν κύπελλα, όμως σύντομα με ελάχιστες μετατροπές βγήκαν στους δρόμους και κέρδισαν το μυαλό όλων όσων μεθούν με... οκτάνια! 

Σύμφωνα με το βρετανικό Top Gear τα κορυφαία 9 είναι τα εξής: 

Alfa Romeo 33 Stradale 

Ξεκίνησε αρχικά να χτίζεται ως πρωτότυπο. Στόχος ήταν να κυριαρχήσει στις πίστες χάρη στον κινητήρα του, έναν δίλιτρο V8, 100% από αλουμίνιο, ο οποίος παρήγαγε 230 ίππους. 

BMW M1

Σε σχεδιασμό του Giugiaro, το 277 ίππων αυτοκίνητο της BMW ήταν το πρώτο που έφερε το σήμα Μ, και αυτό λέει πολλά. 

Ferrari 250 GTO

Κατασκευάστηκαν μόνο 39. Είχαν έναν χειροποίητο κινητήρα V12 300 ίππων από τον Scaglietti. Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να είναι όσο πιο ελαφρύ και αεροδυναμικό γινόταν. Φυσικά σάρωσαν τις καρώ σημαίες...

Ford RS200

Από τα πιο εξωφρενικά αυτοκίνητα της Ford. Χτισμένο πάνω σε αγωνιστικό σασί, με 450 άλογα και τετρακίνητο αγωνίστηκε ενάντια στα πιο διάσημα αυτοκίνητα του Group B. Δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει τις Lancia και τα Audi...

Lancia Stratos

Σώμα από τον Bertone. Καρδιά από την Ferrari. Το αποτέλεσμα; Τρια συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Και ένα όνομα θρύλος.

Nissan Skyline R33 LM

Το πιο σπάνιο από όλα. Φτιάχτηκε με κίνηση στους πίσω τροχούς, με έναν εξακύλινδρο κινητήρα 400 ίππων και βάρος 1150 κιλών, για να υπακούει στους κανόνες του Le Mans. 

Plymouth Superbird

Ξεκίνησε τη ζωή του τη δεκαετία του 1960 από τους αγώνες NASCAR. Στόχευε στην αεροδυναμική. Το αποτέλεσμα ήταν μια σουβλερή μύτη και μια αεροτομή στο μέγεθος πύργου. Α, και ένας επτάλιτρος κινητήρας 425 ίππων...

Porsche 911 GT1

Φτιαγμένο αποκλειστικά για αγώνες, η έκδοση GT1 Strassenversion απλά είχε πιο μαλακή ανάρτηση και ένα υποτυπώδες σαλόνι. Και φυσικά τα 600 άλογα του αγωνιστικού. Ουκ εν τω πολλώ το ευ, εξάλλου...

Peugeot 205 T16

Δεν είχε τους 420 ίππους του αγωνιστικού αδερφού του, αλλά μόνο 197. Διατήρησε όμως τα νικηφόρα αγωνιστικά στοιχεία εκείνου: Τετρακίνητο, ο κινητήρας στο κέντρο και φυσικά... turbo.