Ναι, δε διαβάσατε λάθος, είναι και αυτή μία πλευρά του λανσαρίσματος του Volkswagen Arteon – με το συνθετικό “Art” να παραπέμπει στην τέχνη – που αξιοποιεί τη φανερή γοητεία του design και τo σπορ χαρακτήρα για να αντιπαρατεθεί στο ρεύμα των παντός είδους SUV και Crossover, που διαρκώς αυξάνονται και πληθύνονται…

Δεν είναι ότι πιο συνηθισμένο μπορεί κανείς να βρει σε τετράθυρο αυτοκίνητο, ούτε σε κουπέ (γιατί πλέον και τα κουπέ μπορούν να έχουν 4 πόρτες), ούτε επίσης σε Volkswagen… Είναι κάτι ιδιαίτερο αυτό το ένα τεραστίων διαστάσεων αυτοκίνητο (ΜxΠxΥ: 4862 x 1871 x 1427 mm), τόσο ιδιαίτερο που η αντιπροσωπεία επιστράτευσε το σχεδιαστή του αυτοκινήτου, Tobias Suhlmann, για την παρουσίαση του νέου μοντέλου στους Έλληνες δημοσιογράφους, ο οποίος αποκάλυψε ότι όχι μόνο ότι πηγή της έμπνευσής του αποτέλεσαν τα γρήγορα σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 60, αλλά και ότι το design αυτό το είχαμε ξαναδεί δύο χρόνια πριν στην έκθεση της Γενεύης, με τη μορφή του πρωτοτύπου Sport Coupe GTE Concept.

Το Concept λοιπόν έγινε αυτοκίνητο παραγωγής και δοκιμάζει την τύχη του στην αγορά – οπωσδήποτε όχι γενικώς και αορίστως στην αγορά, αλλά θα λέγαμε, για να χρησιμοποιήσουμε μια ελληνική λέξη, στην “executive” αγορά, αυτήν που αντιπροσωπεύει το 2% των πωλήσεων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με τιμή εκκίνησης τα περίπου 40.000 ευρώ, που στην πιο ακριβή του εκδοχή, με τετρακίνηση, αυτόματο 7άρι κιβώτιο και 240 ίππους, αγγίζει τα 56.000 ευρώ. Είναι προφανές ότι κινούμαστε στη σφαίρα των ακριβών και πολυτελών αυτοκινήτων και επειδή η Volkswagen δεν είναι κατ’ εξοχήν πολυτελής φίρμα (μην ξεχνάτε ότι υπάρχει στο χαρτοφυλάκιο του γκρουπ και η Audi), οι Γερμανοί μιλούν για εκδημοκρατισμό της πολυτέλειας...

Μιας πολυτέλειας που βαδίζει, όπως είναι αναμενόμενο σε αυτές τις περιπτώσεις, χέρι-χέρι με την υψηλή τεχνολογία – και εδώ αρχίζει ένας μεγάλος κατάλογος high tech συστημάτων, όπως το Dynamic Chassis Control και το Emergency Assist 2.0, αλλά και οι υπηρεσίες Car Net, η συνδεσιμότητα δηλαδή που παρέχεται δωρεάν για 10 χρόνια, ενώ η γκάμα των κινητήρων ικανοποιεί θα λέγαμε όλα τα γούστα (από 150 έως 280 PS για τους βενζινοκινητήρες και 150 έως 240 PS για τους diesel).

Τι είναι τελικώς το Arteon; Είναι ένα αυτοκίνητο που θα αξιοποιήσει την σχεδίασή του για να λειτουργήσει ως εναλλακτική λύση στα SUV, που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αγοράζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό λόγω της εμφάνισής τους. Μόνο που ενώ το SUV ποντάρουν στο αυξημένο ύψος τους για να προσελκύσουν πελάτες, με το Arteon συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Κλείνουμε την αναφορά μας στο Arteon, που μπορεί κανείς να το παραγγείλει από σήμερα, αλλά θα περιμένει μέχρι το Νοέμβριο για να το παραλάβει, με δύο σημαντικές παρατηρήσεις:

  1. Το νέο μοντέλο έχει χώρους, μεγάλους χώρους, πολύ μεγάλους χώρους
  2. Το Arteon προσφέρεται σε δύο ελαφρώς διαφοροποιημένες αισθητικά εκδόσεις: την Elegance και την R-Line, με τη δεύτερη, όπως εύκολα μπορείτε να αντιληφθείτε, να αποτελεί την πιο σπορ εκδοχή του μοντέλου.

R-LINE

ELEGANE