Μια ιδιόμορφη πρωτιά ανακοίνωσε η Nissan, καθώς τo πρώτο στον κόσμο Nissan GT-R που ελέγχεται με τηλεχειρισμό από το PlayStation®, κινήθηκε με 210 km/h στην πίστα του Silverstone.
 
Με την εμπορική κυκλοφορία του Gran Turismo Sport στην Ευρώπη να έχει οριστεί στις 18 Οκτωβρίου, η Nissan «γιορτάζει» τα 20 χρόνια συμμετοχής της στις εκδόσεις των video games του Gran Turismo, με ένα μοναδικό, ειδικά τροποποιημένο μονοθέσιο αυτοκίνητο που “οδηγείται” εξ ολοκλήρου από την μονάδα χειρισμού DualShock 4 του PlayStation.

Ads

Το GT-R / C τέθηκε σε δοκιμή μέσα στην φημισμένη πίστα του Silverstone,  από τον οδηγό αγώνων της NISMO Jann Mardenborough. Ο Jann ήλεγχε το GT-R / C από το θάλαμο διακυβέρνησης ενός ελικοπτέρου Robinson R44 Raven II, το οποίο είχε λάβει ειδική άδεια για να επιχειρεί σε χαμηλό υψόμετρο. Στον ταχύτερο γύρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το GT-R / C, η μέση ταχύτητα ήταν στα 122 km/h και η τελική ταχύτητα «άγγιξε» τα 210 km/h.

Ο Mardenborough είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς που έχουν βγει από το GT Academy, του προγράμματος εκπαίδευσης οδηγών αγώνων της Nissan. Από το 2008, η Nissan έχει επίσης καταστήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό  ακόμα πιο προσιτό, χάρη στην Ακαδημία GT που «μετατρέπει» ερασιτέχνες video gamers σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων.

image

Ads

Το GT-R / C κατασκευάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την JLB Design Ltd., χρησιμοποιώντας ένα GT-R 542 hp V6 R35 του 2011. Είναι, δε εξοπλισμένο με τέσσερα ρομποτικά συστήματα που ελέγχουν το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα και το γκάζι. Έξι υπολογιστές που είναι τοποθετημένοι στο καπό, επεξεργάζονται τα δεδομένα με ταχύτητες που φτάνουν τις 100 φορές το δευτερόλεπτο.

Η μονάδα χειρισμού PS4 DualShock 4 συνδυάζεται με πομπό που έχει εμβέλεια ενός χιλιομέτρου, ενώ στο αυτοκίνητο ένας αισθητήρας Racelogic VBOX Motorsport μεταδίδει τα δεδομένα ταχύτητας σε μια LCD οθόνη, στο cockpit του ελικοπτέρου, βοηθώντας τον Mardenborough να αντιληφθεί την ταχύτητα του οχήματος στις  στροφές της πίστας.

Το GT-R / C είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν σε διαφορετικές ραδιοσυχνότητες, επιτρέποντας σε δύο επιπρόσθετους χειριστές να εφαρμόσουν πλήρη πέδηση με ABS και να «σβήσουν» τον κινητήρα, σε περίπτωση που ο κύριος χειριστής χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
 
Βίντεο με το «τηλεκατευθυνόμενο» GT-R / C: