Πλήρως ευθυγραμμισμένο με την εποχή του, το νέο Sprinter της Mercedes, όχι μόνο προσφέρεται σε μια εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία εκδόσεων (που αν συνυπολογίσει κανείς και τα σασί για μετατροπές φτάνουν τις 1.700!) αλλά διαθέτει επίσης και μια σειρά σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα – και μαζί τους την απαραίτητη πλέον δικτύωση που συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης.

Ads

Κοιτώντας τις διαθέσιμες εκδόσεις του νέου Sprinter δεν αργείς να αντιληφθείς ότι οι Γερμανοί αποφάσισαν να καλύψουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα απαιτήσεων. Και μόνο το γεγονός ότι το νέο μοντέλο διατίθεται και με κίνηση στους πίσω, και με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά και με τετρακίνηση είναι χαρακτηριστικό. Η επιλογή δε του συστήματος κίνησης δεν έχει να κάνει μόνο με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος, αλλά και με τον τύπο του μεταφορικού έργου, καθώς οι προσθιοκίνητες εκδόσεις διαθέτουν όχι μόνο ελαφρώς αυξημένο όγκο φόρτωσης, αλλά και χαμηλότερο κατά 8 ολόκληρα εκατοστά δάπεδο.

Σημειώνουμε ότι με μήκος φόρτωσης 2.732 mm έως 4.810 mm το Sprinter μπορεί να μεταφέρει έως και 7 ευρωπαλέτες.
 
Με μια ματιά
4 μήκη: compact, standard, long και extra long
3 ύψη: βασική, ψηλή και πολύ ψηλή οροφή
Όγκος φόρτωσης: 7,8 έως 17 m³
Μικτό βάρος: 3.000 kg, 3.500 kg, 4.100 kg και 5.000 kg
Μέγ. ωφέλιμο φορτίο: 2.675 kg
Κινητήρες: ντίζελ 116 – 190 ίππων
Kίνηση: στους εμπρός τροχούς, στους πίσω ή 4X4.

image

Ads

Σύγχρονη τεχνολογία
Στον τομέα τώρα των πολυμέσων και της συνδεσιμότητας τα πράγματα θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό σύγχρονο και καλά εξοπλισμένο ΙΧ: Bluetooth®, Android Auto και Apple CarPlay από τη θύρα USB, ασύρματη φόρτιση smartphone, αλλά και μονάδα επικοινωνίας (LTE) με μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM που αποτελεί την τεχνική προϋπόθεση για το Mercedes PRO, τη συνδεσιμότητα που επιτρέπει τη διαχείριση στόλου οχημάτων (βασικός εξοπλισμός σε συνδυασμό με τα συστήματα πολυμέσων). Σημειώστε ότι τα προσφερόμενα συστήματα πολυμέσων συνοδεύονται από οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης, έως 26 cm (10.25 ιντσών).

Στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού συναντάμε τώρα τον κατά Mercedes “αυτόματο πιλότο” (Distronic), την ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360°, το σύστημα περιορισμού δευτερογενούς σύγκρουσης, την υποβοήθηση πλευρικών ανέμων κλπ.

image
 
Μεγάλα διαστήματα service
Το νέο Sprinter είναι διαθέσιμο με 4-κύλινδρους ντίζελ 2,1 λίτρων σε 3 επίπεδα ισχύος (114 hp, 143 hp και 163 hp), καθώς επίσης και με έναν τρίλιτρο V6 επίσης πετρελαιοκινητήρα που με ισχύ 190 ίππων είναι ο ισχυρότερος της γκάμας και ταυτόχρονα ο μοναδικός εξακύλινδρος στη συγκεκριμένη κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων. Οι κινητήριες αυτές μονάδες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο 6-άρι κιβώτιο “ECO GEAR”, είτε με αυτόματο 7 ή 9 σχέσεων. Το τελευταίο (9G-TRONIC) είναι το μοναδικό αυτόματο 9 σχέσεων στην κατηγορία.

Η μεικτή κατανάλωση που υπόσχεται η Mercedes κυμαίνεται μεταξύ 6,9 και 9,7 lit./100 km ενώ οι εκπομπές CO2 μεταξύ 181 και 253 g/km. Σημειώστε ότι τα διαστήματα μεταξύ των service μπορεί να φτάσουν – με τη βοήθεια του συστήματος Assyst Plus – και τις 60.000 χλμ. (ή 2 χρόνια) για τις εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς και τις 40.000 χλμ. για τα προσθιοκίνητα Sprinter.

image

Πηγή: Meat News