H Suzuki παρουσιάζει το νέο SWACE Sport Hatchback. Το νέο Suzuki SWACE έρχεται να προσθέσει, στην ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της Suzuki την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας. Η Suzuki πιστή στη στρατηγική της για την παραγωγή αυτοκίνητών με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα εξοπλίζει το νέο SWACE με το προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο απαρτίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα οι οποίοι συνεργάζονται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.
 
Το νέο Suzuki Swace παράγεται σε συνεργασία με την Toyota. Άλλωστε, η ομοιότητα με την Toyota Corolla είναι παραπάνω από προφανής.
Αναλυτικότερα:

Ads
  • Τετρακύλινδρος κινητήρας 1.8L ο οποίος αποδίδει 98 ίππους με μέγιστη ροπή 142 Nm και του ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 72 ίππους με ροπή 163 Nm
  • Κατανάλωση καυσίμου από 4,4 λ. /100 χλμ και χαμηλές εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ. που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
  • Sport Hatchback κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και διατίθεται σε δύο εκδόσεις
  • Η τιμή του μοντέλου που είναι άμεσα διαθέσιμο ξεκινά από 25.180 €.
  • Sport Hatchback μήκους 4,65 μέτρων και κατατάσσεται στο D segment της αγοράς
  • Aυτόματο κιβώτιο e-CVT
  • Συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
  • Συστήματα infotainment

Υβριδικό σύστημα
Ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το SWACE και το κινεί σε χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το SWACE κινείται τόσο με τον ηλεκτροκινητήρα όσο και με έναν ισχυρό αλλά οικονομικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται κι η υβριδική μπαταρία, εάν χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το SWACE ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας.
 
Λειτουργία Κίνησης Αποκλειστικά με Ηλεκτρική Ενέργεια “EV Mode”
Η λειτουργία αυτή ελαχιστοποιεί τον ήχο και μηδενίζει τις εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και τις συνθήκες του αυτοκινήτου η αυτονομία κίνησης στο EV Mode κυμαίνεται στο 1 χιλιόμετρο.
 
Κιβώτιο Ταχυτήτων – Μετάδοση
Η μετάδοση πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.
Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device).
 
Το MG1 λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.
 
Το MG2 είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.
 
Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.
 
Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής Μπαταρίας.
 
Επιλογή λειτουργίας οδήγησης
Ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT.
 
NORMAL
Η επιλογή αυτή συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμησης καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση.
 
ECO
Αυτή η λειτουργία ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση (μόνο στο digital ταχύμετρο).
 
SPORT
Μέσω του Υβριδικού Συστήματος με τη λειτουργία SPORT επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση.

Ενεργή υποβοήθηση στροφών (Active Cornering Assist, ACA)
Στις απότομες στροφές, αυτή η λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης στους τροχούς που βρίσκονται από την πλευρά του εσωτερικού της στροφής για να αποφεύγεται η υποστροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όχημα στρίβει πιο ομαλά κι η πορεία του είναι εκείνη που επιλέγει ο οδηγός.
 
Αναρτήσεις
Οι μπροστινές αναρτήσεις MacPherson με γόνατα κι οι πίσω αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια είναι σχεδιασμένες για σταθερότητα χειρισμών κι οδηγική άνεση. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι επίσης βελτιστοποιημένες για ανταπόκριση γραμμικής διεύθυνσης κατά την οδήγηση σε στροφές με μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες.
 
Συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ