Ισορροπημένο και ολοκληρωμένο, το χαρακτηριστικό οικογενειακό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, επανέρχεται στο προσκήνιο προσφέροντας όλα τα καλά της σύγχρονης ψηφιακές τεχνολογίας.

Ads

Ο τίτλος «με όνομα βαρύ σαν ιστορία» θα ταίριαζε ίσως στο Golf περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο που κατάφερε τελικά να χαρακτηρίσει μια κατηγορία. Αυτήν την οποία στην Ελλάδα αποκαλούμε «μικρομεσαία» ή, αν θέλετε, σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη του συνδέσμου εισαγωγέων αντιπροσώπων αυτοκινήτων segment C – η οποία στο εξωτερικό αποκαλείται απλώς “Golf Class”.

Ψηφιακή εποχή
Eν έτει 2020 βρισκόμαστε λοιπόν αντιμέτωποι με το Golf VIII – την όγδοη γενιά του μοντέλου που έχει πουλήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 35 εκατομμύρια κομμάτια – και το οποίο διατηρεί τη βασική αρχιτεκτονική, τις αναλογίες, τους χώρους -και σε μεγάλο βαθμό και την αισθητική – του προκατόχου του, αλλά έχει κάνει ένα σημαντικό τεχνολογικό βήμα, το οποίο είναι αισθητό από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στο εσωτερικό του. Μιλάμε, πλέον, για το «ψηφιακό» Golf – έτσι τουλάχιστον το χαρακτηρίζει η μαμά Volkswagen – αφού το αυτοκίνητο διαθέτει άφθονα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα τελευταίας γενιάς. Έχει δε προχωρήσει η ψηφιοποίηση σε τέτοιο βαθμό που πλέον οι άνθρωποι της εταιρείας δεν αναφέρθηκαν καθόλου κατά την δημοσιογραφική παρουσίαση σε παραδοσιακές αξίες και αρετές του αυτοκινήτου όπως η ανάρτηση, τα φρένα.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Ads