Σε συμφωνία για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών στάθμευσης προχώρησαν Seat και Saba. Η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για ανάπτυξη εφαρμογών όπως το Parkfinder 2.0, που επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν μέσα από αυτοκίνητο τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης.

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία SEAT και η Saba, εταιρία που ασχολείται με λύσεις αστικής κινητικότητας και είναι εξειδικευμένη στη διαχείριση υπηρεσιών στάθμευσης, υπέγραψαν συμφωνία στο πλαίσιο της Automobile Barcelona για την παροχή νέων υπηρεσιών στο οικοσύστημα κινητικότητας οχημάτων, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη από τη SEAT. Οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες μελετούν την κράτηση θέσης στάθμευσης και πληρωμή αντιτίμου μέσω κινητού, λειτουργίες που θα επιτρέψουν στους πελάτες της Saba να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στις ψηφιακές λύσεις τις οποίες επεξεργάζεται η SEAT.

Επιπλέον, η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για εφαρμογές όπως το Parkfinder 2.0, που παρέχει τη δυνατότητα σε αμφότερες τις εταιρείες να προσφέρουν στους οδηγούς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης και να προτείνουν χώρους στάθμευσης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Θα μελετήσουν επίσης και άλλες υπηρεσίες σχετικές με το χρόνο που ένα όχημα ξοδεύει σταθμευμένο σε διάφορες συνθήκες όπως για αγορές ή ανεφοδιασμό καυσίμου. Κατά μέσο όρο εκτιμάται ότι τα ιδιωτικά οχήματα περνούν το 95% του χρόνου τους σταθμευμένα.

Επίσης, SEAT και Saba, σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν σημεία επαναφόρτισης στο δίκτυο των χώρων στάθμευσης, στην πόλη της Βαρκελώνης, για το στόλο των ηλεκτρικών Mii που θα οδηγούν οι εργαζόμενοι της SEAT Metropolis:Lab Barcelona και Pier01.