Τον όρο ριζοσπαστική μπερλίνα χρησιμοποιεί η Peugeot για να χαρακτηρίσει το ευμέγεθες πεντάθυρο αυτοκίνητο με την όμορφη σιλουέτα που λόγω της «χυτής» ράχης του μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ως πεντάθυρο κουπέ.

Ads

Πρόκειται για ένα μοντέλο που παρά το μήκος του (4,75 μ.) θεωρείται από τις πιο “compact” προτάσεις  στην κατηγορία του, έχοντας να αντιπαρατεθεί με έναν premium ανταγωνισμό στον οποίο περιλαμβάνονται τα Volkswagen Arteon (4,86 μ.) και το Audi A5 Sportback (4,73 μ.). Σημειώνουμε πάντως ότι παρόλο που το μήκος το μειώθηκε κατά 8,0 εκ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η Peugeot μας εγγυάται ότι οι εσωτερικοί χώροι έχουν διατηρηθεί. Ενώ αν το σχήμα του νέου 508 σας φαίνεται αεροδυναμικό, δεν έχετε άδικο, αφού ο συντελεστής αντίστασης περιορίζεται στο πολύ καλό Cx: 0,26 και η μετωπική επιφάνεια στο SCx: 0,57m2.

image

image

Ads

Και αν επίσης αυτό το όμορφο κουπέ σας προϊδεάζει για επιδόσεις και πάλι δεν έχετε άδικο αφού η μέγιστη διαθέσιμη ισχύς φτάνει τους 225 ίππους, στην κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση “1.6 PureTech 225 S&S EAT8” που χρειάζεται μόνον 7,3’’ για τα 0-100 km/h και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 250 km/h.  H γκάμα των κινητήρων πάντων περιλαμβάνει και πιο ήπιες προτάσεις, όπως η επίσης βενζινοκίνητη 1.6 PureTech 180 S&S EAT8 και η πετρελαιοκίνητη 1.5 BlueHDi 130 S&S / EAT8, αλλά και η 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8 που συνδυάζει την οικονομία του ντίζελ με τις καλές επιδόσεις.

image

Ενώ ως premium πρόταση, το Peugeot 508 δεν θα μπορούσε να μην είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα υποβοήθησης – ανάμεσά τους και το σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision, για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας. Το νέο 508 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα, με βασική τιμή τα 29.900 ευρώ, ενώ μία βενζινοκίνητη Plug-In Hybrid έκδοση θα είναι έτοιμη το φθινόπωρο του 2019.

Πηγή: ΕΘΝΟΣ