Εμπλουτίζεται με όλη τη σημασία της λέξης η γκάμα του νέου Ford Fiesta, αφού μετά τις εκδόσεις Titanium που έκαναν την εμφάνισή τους στη χώρα μας τον Ιούλιο, σειρά τώρα έχουν οι εκδόσεις Fiesta ST-Line και Fiesta Vignale, που χαρακτηρίζονται από ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, διαφοροποιούνται δε μεταξύ τους καθώς η ST-Line απευθύνεται σε πιο «ανήσυχο» κοινό, ενώ η Vignale θα επιχειρήσει να δελεάσει προσφέροντας τη μέγιστη πολυτέλεια στη μικρή κατηγορία.

Επειδή η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης, δεν βλάπτει να θυμίσουμε ότι το νέο Ford Fiesta προσφέρεται και σε 3-θυρο, και σε 5-θυρο αμάξωμα, σε συνολικά 7 επίπεδα εξοπλισμού και εκδόσεων (Trend / Business / Titanium / ST-Line / Active / ST / Vignale), με επιλογή από 12 πακέτα εξατομίκευσης και σε 4 διαφορετικούς “χαρακτήρες” (Mainstream / Sport / Luxury / Active) με σαφείς οπτικές και μηχανικές διαφοροποιήσεις. Πλήρης είναι τέλος και η γκάμα των μηχανικών συνόλων με 1 νέο ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.1 (85PS), 3 (επίσης τρικύλινδρους) κινητήρες EcoBoost 1,0L (100PS / 125PS / 140PS) και 2 κινητήρες Diesel 1,5L (85PS / 120PS).

Τι προσφέρει τώρα σε επίπεδο εξοπλισμού το Fiesta ST-Line; Πέρα από το κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης, το τιμόνι Flat-bottom και τα σπορ καθίσματα, υπάρχει σπορ ανάρτηση και ζάντες αλουμινίου ST-Line 17’’ με ελαστικά 205/45, δισκόφρενα πίσω, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, πίσω αισθ. παρκαρίσματος & κάμερα οπισθοπορείας, SYNC3 με έγχρωμη οθόνη αφής 8’’, κάρτα SD, 7 ηχεία, Ηλεκτρονικός κλιματισμός (EATC), σύστημα χωρίς κλειδί - Ford KeyFree, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (C MS), Adaptive Cruise Control (ACC), σύστημα αναγνώρισης σήμανσης (TSR) κ.ά.

Αφαιρώντας, τώρα, τις σπορ πινελιές της ST-Line και προσθέτοντας την πολυτέλεια που προσφέρει η δερμάτινη επένδυση του ταμπλό και του επιλογέα ταχυτήτων, τα ημιδερμάτινα καθίσματα (οδηγού-συνοδηγού με ρύθμιση ύψους & μέσης), αλλά και την επιπλέον ασφάλεια του συστήματος ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού Driver Alert, και την ευκολία που συνεπάγεται το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίου ταχύτητας, η αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων και το σύστημα Πλοήγησης με οθόνη αφής 8’’φτάνουμε στην έκδοση Vignale, που προφανώς απευθύνεται σε εκείνους που ζητούν το μέγιστο της άνεσης και της πολυτέλειας σε ένα σουπερ-μίνι, δηλαδή σε ένα σχετικά μικρό αυτοκίνητο, και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν «κάτι» παραπάνω για αυτό.

Οι τιμές για τις εκδόσεις ST-Line ξεκινούν €16.691 (βενζίνη 125 ps) & 16.880 (diesel 120 ps), ενώ οι Vignale από €17.396 (βενζίνη 100 ps) και € 19.608 (diesel 120 ps) – και σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι τα Fiesta Vignale είναι αποκλειστικά πεντάθυρα, ενώ τα ST-Line διατίθενται και ως τρίθυρα.

Σημειώνουμε επίσης ότι στη βασική έκδοση Trend στάνταρ είναι τα εξής: 6 αερόσακοι - ABS, ESC & TCS - Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην Ανηφόρα (Hill Start Assist), Ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS), Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS), Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW), Σύστημα περιορισμού της ταχύτητας (ASLD), Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA), Αυτόματοι προβολείς, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας κλπ.

Αξίζει τέλος να σημειώσουμε ότι το νέο Ford Fiesta καλύπτεται από Εργοστασιακή Εγγύηση 8 ετών, προσφέρεται δε με ένα νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Credit με χαμηλό επιτόκιο (από 1,99%) και με ελάχιστη προκαταβολή από € 2.598 ή από € 181 το μήνα.