Το νέο «εργαλείο» της Opel, το τετρακίνητο και εξοπλισμένο με πλαίσιο “FlexRide” Insignia GSi των 260 ίππων, έδειξε το σπορ χαρακτήρα του στην περίφημη πίστα του Nürburgring «κατεβάζοντας» το γύρο πίστας κατά 12 δευτερόλεπτα σε σχέση με το προηγούμενο Insignia OPC, στο πλαίσιο της εξέλιξής του από τον Volker Strycek και την ομάδα του.
 
Στους ενθουσιώδεις της αυτοκίνησης που αναζητούν μια λιμουζίνα αλλιώτικη απ’ τις άλλες, ένα ευρύχωρο και μοντέρνο αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα, απευθύνεται το νέο Opel Insignia GSi. Δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160 κιλά ελαφρύτερο από ένα Insignia OPC προηγούμενης γενιάς το νέο Insignia GSi, είναι επίσης εφοδιασμένο με ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD), το οποίο βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό (torque vectoring). Στοιχείο που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και εξουδετερώνει την ενοχλητική υποστροφή.

Ads

Το Insignia GSi είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide. Αυτό προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει επίσης την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ Standard, Tour καιSport modes. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του γκαζιού είναι ακόμα πιο άμεση. Αποκλειστικά με το GSi προσφέρεται το Competition mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν ESP.

«Καρδιά» του Insignia GSi είναι ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας:

Πρόκειται για τον ισχυρό 2.0L turbo που αποδίδει ισχύ 191 kW (260 hp) και ροπή 400 Nm (κατανάλωση NEDC: 8,6 l/100 km μικτός κύκλος, εκπομπές CO2 197 g/km).

Ads

Εναλλακτικά, το GSi διατίθεται επίσης με τον ισχύος 154 kW/210 hp 2.0L BiTurbo diesel (Επίσημη κατανάλωση 2.0 BiTurbo: μικτός κύκλος 7,3 l/100 km, επίσημη, ειδική τιμή εκπομπών CO2 192g/km) με ροπή 480 Nm.

Και οι δύο τετρακύλινδροι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις από τα χειριστήρια του τιμονιού (paddles) χωρίς να αφήνει το τιμόνι ή να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο. Επιπλέον, τα σημεία αλλαγών του αυτόματου κιβωτίου μπορούν να προεπιλέγονται μέσω των Standard και Sport modes.

Το νέο Opel Insignia GSi διατίθεται είτε σαν σπορ λιμουζίνα, ή ακόμα και σαν ένα πιο οικογενειακό station wagon – στην περίπτωση αυτή με την ονομασία Opel Insignia GSi Sports Tourer.
 
Λίγα λόγια για την «Πράσινη Κόλαση»

Στις 18 Ιουνίου, 1927, εγκαινιάστηκε η πρώτη ‘ορεινή, αγωνιστική πίστα κατάλληλη και για δοκιμές’ μήκους 28 km στους πρόποδες του Nürburg. Οι ιδρυτές πρόσεξαν ιδιαίτερα, το  Nürburgringνα περιέχει κομμάτια με χαρακτηριστικά επαρχιακού δρόμου ώστε η ανερχόμενη βιομηχανία αυτοκινήτου να μπορεί να δοκιμάζει τα αυτοκίνητά της.

Τον πρώτο αγώνα στο Eifel κέρδισε ο διάσημος Rudolf Caracciola, ο οποίος αργότερα παραδέχτηκε ότι βρήκε την πίστα ‘πραγματικά δύσκολη’ το 1927. Λίγο αργότερα, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Jackie Stewart, έδωσε στο ορεινό κομμάτι της πίστας, που περιβάλλεται από δάσος, το θρυλικό υποκοριστικό – ‘Η Πράσινη Κόλαση’.

Ο Διευθυντής των τμημάτων Opel Performance Cars & Motor Sport, Volker Strycek, που με την ομάδα του δούλεψε για το σετάρισμα του Insignia GSi, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους γνώστες του Nürburgring (το 2003, είχε κερδίσει τον 24ωρο αγώνα με ένα Opel Astra V8 Coupé).