Η δημιουργική συνάντηση της Nissan και Italdesign οδήγησε στη γέννηση ενός νέου, σπορ πρωτότυπου, του Nissan GT-R50. Βασισμένο στο μοντέλο παραγωγής GT-R NISMO του 2018 της Nissan, το μοναδικό αυτό αυτοκίνητο, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη τον επόμενο μήνα, είναι αφιερωμένο στη διπλή επέτειο των 50 χρόνων του εμβληματικού GT-R και των 50ων γενεθλίων της Italdesign.
 
“Τι γίνεται αν δημιουργήσουμε ένα GT-R χωρίς όρια και στη συνέχεια το κατασκευάσουμε πραγματικά;” δήλωσε με μια ρητορική ερώτηση ο υπεύθυνος σχεδίασης αντιπρόεδρος της Nissan, Alfonso Albaisa. “Είναι ένα σπάνιο παράθυρο στο χρόνο όπου τέμνονται δύο μεγάλες στιγμές: 50 χρόνια της Italdesign που διαμορφώνει τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και 50 χρόνια της Nissan στη δημιουργία ενθουσιασμού, μέσω του κορυφαίου μας GT-R. Έτσι, για να γιορτάσουμε αυτή τη σύγκλιση, η Nissan και η Italdesign δημιούργησαν αυτό το ειδικό GT- R που σηματοδοτεί 50 χρόνια κορυφαίας μηχανικής τεχνολογίας.”

Ads

image
 
Η Italdesign ανέπτυξε, σχεδίασε και κατασκεύασε το αυτοκίνητο. Τα ξεχωριστά, απολαυστικά σχέδια του εξωτερικού και του εσωτερικού του αυτοκινήτου, δημιουργήθηκαν από τις ομάδες της Nissan Design Europe στο Λονδίνο και της Nissan Design America.

image
 
Κάτω από το νέο σχήμα του Nissan GT-R50 που δημιούργησε η Italdesign, κρύβεται ένας πραγματικός θησαυρός.  Βασιζόμενη στην εμπειρία των αγώνων GT3 της Nissan, η NISMO ενίσχυσε τον συναρμολογημένο με το χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει ισχύ 720 ίππων και μέγιστη ροπή 780 Nm.
 
Οι μετατροπές στον εν λόγω κινητήρα σ περιλαμβάνουν βελτιστοποιημένους στροβιλοσυμπιεστές αγωνιστικού τύπου, μεγάλης διαμέτρου, μεγάλα intercoolers, βαρέως τύπου στροφαλοφόρο άξονα, έμβολα, συνδέσμους και έδρανα, αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρων, βελτιστοποιημένα συστήματα ανάφλεξης, εισαγωγής και εξαγωγής. Ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης διπλών συμπλεκτών, σε κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με ενσωματωμένο πίσω διαφορικό, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, “κατευθύνει” την αστείρευτη δύναμη στους τροχούς.

image
 
Η ανάρτηση έχει και αυτή επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας το σύστημα DampTronic® της BILSTEIN. Για την πέδηση, φροντίζουν τα εμπρός 6-πίστονα φρένα της Brembo και τα αντίστοιχα 4-πίστονα πίσω, με τεράστιες δαγκάνες, κόκκινου χρώματος. Τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, μεγέθους 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω, προσφέρουν την απαιτούμενη πρόσφυση, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο η ισχύς του κινητήρα.

Ads

image
 
Δείτε εδώ σχετικό βίντεο για το Nissan GT-R50 by Italdesign:
 

image