Οι μηδενικοί ρύποι της κατά Nissan ηλεκτροκίνησης συναντούν τις σπορ ανησυχίες στις οποίες παραπέμπουν οι εκδόσεις Nismo και όπως σωστά μπορεί να υποθέσει κανείς οι διαφορές με το Leaf παραγωγής, που διατίθεται ήδη στην Ιαπωνία, αφορούν όχι μόνο την εμφάνιση και τη βελτιωμένη αεροδυναμική, αλλά και την ανάρτηση, καθώς επίσης και τη ρύθμιση της απόδοσης του κινητήρα.

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (27 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου) είναι ο χώρος που η Nissan επέλεξε να παρουσιάσει το Leaf Nismo Concept, μαζί με 13 ακόμα μοντέλα της. Τι φέρνει μαζί του το “γρήγορο” Leaf;

Πέρα από το σπορ, ειδικά σχεδιασμένο από τη NISMO, εξωτερικό, αλλά και το αισθητικά βελτιωμένο εσωτερικό, το LEAF διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική, σπορ ανάρτηση και ελαστικά υψηλών επιδόσεων αλλά και μια ειδικά ρυθμισμένη μονάδα ελέγχου, που προσφέρει πιο άμεση επιτάχυνση, σε κάθε ταχύτητα κίνησης. Έτσι, το LEAF NISMO Concept επιχειρεί να συνδυάσει τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με μια πιο «έντονη» οδηγική εμπειρία.

Από κει και μετά το παρών δίνει και η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, που περιλαμβάνει και το ProPILOT Park, το σύστημα που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, ελέγχοντας μόνο το γκάζι, τα φρένα, το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων και το χειρόφρενο, Leaf Nismo διαθέτει επίσης το “e-Pedal”, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει, να επιταχύνει, να επιβραδύνει, να σταματήσει αλλά και να κρατήσει το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.

Ανάμεσα στα εκθέματα, εκτός από το πρωτότυπο LEAF NISMO, στο περίπτερο της Nissan στην έκθεση του Τόκιο περίοπτη θέση θα έχει ένα νέο πρωτότυπο που ενσωματώνει το μέλλον του οράματος Intelligent Mobility της Nissan, ενώ θα εκτίθεται επίσης το υψηλών επιδόσεων Serena NISMO, καθώς και ένα αναβαθμισμένο Skyline, που θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους εκεί.