Με τις δέουσες βελτιώσεις έκανε την εμφάνισή του το κατ’ εξοχήν σπορ μοντέλο της Nissan, 370Z. Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, παρεμβάσεις έχουν γίνει και στα μηχανικά μέρη, ενώ οι 328 ίπποι, από τον γνωστό V6 κινητήρα είναι πάντα εκεί για να προσφέρουν την απαραίτητη οδηγική ευχαρίστηση.

Ads

Σχεδόν 50 χρόνια ιστορίας έχει πλέον γράψει το μαγικό γράμμα “Z” για τη Nissan, με την αρχή να έχει γίνει το 1969, με την κυκλοφορία του Fairlady Z / Datsun 240Z. Μετά από πέντε διαδοχικές γενιές, το μοντέλο δείχνει να έχει παραμείνει πιστό στο πνεύμα της υψηλής απόδοσης και  του διαχρονικού ντιζάιν.

Στο φετινό Nissan 370Z η ισχύς των 328 ίππων προέρχεται από τον V6 κινητήρα 3,7 λίτρων που κινεί τους  πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου ή ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ένας νέος συμπλέκτης υψηλής απόδοσης, προϊόν συνεργασίας της Nissan  με την κορυφαία φίρμα EXEDY®, προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, είναι δε στάνταρ στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο. Σημειώνουμε ότι το 370Z παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με Syncro Rev Control, το πρώτο σύστημα στον κόσμο που αυξάνει στιγμιαία το γκάζι στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας απόλυτα ομαλές αλλαγές.

image

Ads

Κατά τ’ άλλα, το ανανεωμένο 370Ζ (MY18) διατίθεται με  σκουρόχρωμους προβολείς, λαβές μαύρου χρώματος στις  πόρτες, νέας σχεδίασης  ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ενώ το χρωματολόγιο έχει εμπλουτιστεί με  ένα νέο, κόκκινο μεταλλικό χρώμα. Παράλληλα, το σύστημα ψυχαγωγίας NissanConnect Premium, με οθόνη αφής επτά ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, συσκευή αναπαραγωγής DVD και κάμερα οπίσθιας προβολής, διατίθεται προαιρετικά στο αναβαθμισμένο μοντέλο.

image

Σημειώστε ότι οι εκδόσεις roadster 370Z και 370Z NISMO συνεχίζουν να διατίθενται από τη Nissan, χωρίς τις αναβαθμίσεις  του MY18.