Ήρθε η ώρα της ελληνικής αγοράς για το νέο, μεγαλύτερο, 7-θέσιο SUV της Peugeot, το 5008, που θα επιχειρήσει να ανταγωνιστεί ευθέως τα premium μοντέλα της κατηγορίας βασισμένο, πέρα από το χαρακτηριστικό design και την ποιότητα που γνωρίσαμε στο 3008, στον πλούσιο υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό. Διατίθεται με βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων/130 ίππων και diesel 1,6 και 2,0 λίτρων/100-180 ίππων, με τον τιμοκατάλογο να ξεκινά από τα 25.900 ευρώ.

Με μεταξόνιο 2,84 και μήκος 4,64 μέτρα, το νέο PEUGEOT 5008 SUV διαθέτει αναμφισβήτητα μεγάλους χώρους. Μεγαλύτερο σε μήκος κατά 19,5 εκ. από το 3008, από το οποίο προέρχεται, το 5008 SUV διακρίνεται για τις ισορροπημένες αναλογίες του, έχοντας χρησιμοποιήσει την αύξηση των διαστάσεών του (+16,5 εκ. στο μεταξόνιο) σχεδόν αποκλειστικά για την αύξηση του χώρου επιβατών.

Προσφέρει δε «πολυμορφικές» δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου με:3 ανεξάρτητα, πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, που μετακινούνται μπρος-πίσω (+/-15 cm) και διαθέτουν πλάτη ρυθμιζόμενη σε κλίση και 2 ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα στην τρίτη σειρά καθισμάτων (βάρος ~11 kg/κάθισμα)

Το νέο 5008 SUV προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα,  ενώ  στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα και η ανοιγόμενη πανοραμική οροφή.

Μεγάλη είναι η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς που ανήκουν στον βασικό και τον προαιρετικό εξοπλισμό του PEUGEOT 5008, όπως η Αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας / Σύσταση ορίου ταχύτητας, ο Ρυθμιστής και περιοριστής ταχύτητας, το Σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού (Driver Attention Alert), η Προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, η Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας με λειτουργία Stop (Active Cruise Control), Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Active Safety Brake) με ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης (Distance Alert), Ενεργή προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας

Το νέο PEUGEOT 5008 είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, ενώ τη βελτίωση των δυνατοτήτων κίνησης σε διάφορους τύπους οδοστρώματος αναλαμβάνει να προσφέρει το σύστημα  Advanced Grip Control® (βασικός εξοπλισμός από το επίπεδο Active) που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) και συνδυάζεται μόνο με χειμερινά ελαστικά M+S (Mud & Snow).

Το νέο PEUGEOT 5008 SUV εφοδιάζεται με τους κινητήρες βενζίνης PureTech Turbo και πετρελαίου BlueHDi Euro 6. Η γκάμα περιλαμβάνει:

Κινητήρες Βενζίνης

  • 1.2 PureTech 130 S&S, με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, μικτή κατανάλωση 5,1 ή  5,4* l/100 km και εκπομπές CO2 117 ή 124* g/km
  • 1.2 PureTech 130 S&S, με αυτόματo 6-τάχυτο κιβώτιο, μικτή κατανάλωση 5,5* l/100 km   και εκπομπές CO2 127* g/km

Κινητήρες Diesel

  • 1.6 BlueHDi 100 S&S, με χειροκίνητο 5-τάχυτο κιβώτιο, μικτή κατανάλωση 4,1 l/100 km      και εκπομπές CO2 106 g/km
  • 1.6 BlueHDi 120 S&S, με χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, μικτή κατανάλωση 4,4* l/100 km     και εκπομπές CO2 115* g/km
  • 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο, μικτή κατανάλωση 4,6* l/100 km και εκπομπές CO2 118* g/km
  • 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο , μικτή κατανάλωση 4,8* l/100 km και εκπομπές CO2 124* g/km (διαθέσιμος αποκλειστικά στην έκδοση GT).

(*) Αφορά τις εκδόσεις με Grip Control