Η έλευση στην Ελλάδα του νέου Peugeot 308 συμπίπτει με την εμφάνιση της νέας αντιπροσωπείας της γαλλικής εταιρίας στη χώρα μας, AIGLON S.A. Ο γνωστός στο χώρο του αυτοκίνητου όμιλος Θεοχαράκη παραδίδει τη σκυτάλη σε έναν άλλο, επίσης γνωστό όμιλο (Συγγελίδη), που ξεκινά την προσπάθειά του να βάλει μία ακόμα μάρκα στην αγορά, προφανώς όχι με τις καλύτερες αντικειμενικές συνθήκες, αλλά τουλάχιστον έχοντας μια νέα και ανταγωνιστική γκάμα μοντέλων να προτείνει στον Έλληνα καταναλωτή. Το νέο 308, το οποίο μάλιστα μόλις κατέκτησε τον τίτλο του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς, είναι από τα «χαρτιά» εκείνα στα οποία αυτή η προσπάθεια θα βασιστεί. Του Νίκου Λουπάκη

Ads

 
Στην έκθεση αυτοκινήτου Γενεύης, που ανοίγει αύριο (4/3/2014) επισήμως τις πύλες της στους δημοσιογράφους και την Πέμπτη (5/3/2014) στο κοινό, το νέο Peugeot θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση, καθώς είναι ο «καθαρός» νικητής του φετινού διαγωνισμού. Ήδη στο site της έκθεσης (www.salon-auto.ch), βρίσκεται σε εξέλιξη ένας άλλος διαγωνισμός, που θα φέρει στα χέρια ενός τυχερού νικητή –μετά από κλήρωση- ένα ολοκαίνουριο 308.
 
Όσον αφορά τώρα τις «τεχνικές λεπτομέρειες» για το νέο μικρομεσαίο Peugeot, στο σχετικό δελτίο τύπου διαβάζουμε ότι: «Το εντελώς νέο Peugeot 308 είναι βασισμένο στην σύγχρονη πλατφόρμα EMP2. Αυτή η επιλογή σε συνδυασμό με μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών σχεδιασμού και παραγωγής, έχει σαν αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του βάρους (-140 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), στοιχείο που συμβάλει ώστε το νέο 308 να προσφέρει πρωτόγνωρα επίπεδα άνεσης, ασφάλεια, επιδόσεων, αλλά και οικονομίας καυσίμου. Αντίστοιχα στο εσωτερικό ο χειρισμός όλων των λειτουργιών μέσω μιας οθόνης αφής 9,7 ιντσών επέτρεψε τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος μοναδικής αισθητικής, αλλά και ποιότητας.
 
Το νέο Peugeot 308 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 14.340ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.870ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.»
 
Περισσότερα, όταν οδηγήσουμε το νέο 308.