Η PEUGEOT επανέρχεται στη κατηγορία των SUV με το νέο 3008 που θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στο Σαλόνι του Παρισιού, φέτος τον Οκτώβριο. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης

Ads

Το νέο PEUGEOT 3008 «παραδοσιακά» προσθιοκίνητο με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου «Advanced Grip Control» να επιχειρεί να υποκαταστήσει σε συνθήκες εκτός δρόμου την τετρακίνηση.

Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), που το καθένα επιλέγεται από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι τροχοί 18’’ εξοπλίζονται με ειδικού τύπου M+S (Mud & Snow) ελαστικά και το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) ελέγχει την κατάβαση με μικρή ταχύτητα (έως 3 χλμ./ώρα).

Με μήκος 4,45 μέτρα και απόσταση από το έδαφος 22 εκατοστά, το νέο PEUGEOT 3008 είναι κατά 8 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, με το επιπλέον μήκος να σχετίζεται κατά κύριο λόγο με το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,675 μέτρα (+ 6,2 εκ.) υποσχόμενο περισσότερους χώρους για τους επιβάτες. Για βέλτιστη αεροδυναμική το ύψος διατηρείται στα 1,62 μέτρα, ενώ παρόλο που το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα με 1,84 μέτρα, υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού (πλάτους) με την Peugeot να καυχιέται για τη θεαματική διεύρυνση του χώρου αποσκευών κατά 90 ολόκληρα λίτρα, στα 520 λίτρα (1.580 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων)

Ads

image

image

Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν πληθώρα ανέσεων, όπως μασάζ στα μπροστινά καθίσματα, θέα προς τον ουρανό από μία πανοραμική ηλιοροφή, υψηλή πιστότητα ήχου από το Premium FOCAL® Hi-Fi κ.α. Επίσης, το νέο 3008 διαθέτει πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων ασφάλειας όπως τα συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, ανάγνωσης σημάτων ορίων ταχύτητας, το ενεργό cruise control κ.α. Για την κίνηση στα αστικά κέντρα ο οδηγός έχει στην διάθεσή του διάφορα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Visio Park με περιμετρικό έλεγχο 360°.

Με κινητήρες βενζίνης συναντάμε την έκδοση 1.2L PureTech 130 S&S που εκπέμπει από 115 g/km CO2, ενώ η 1.6L THP 165 S&S με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων εκλύει μόλις 129 g/km CO2.

Συγκεκριμένα διατίθενται οι:

  • 1.2L PureTech 130 S&S 6SMT: με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στις βασικές και στις χαμηλής κατανάλωσης εκδόσεις

  • 1.2L PureTech 130 S&S: με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

  • 1.6L THP 165 S&S: με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi χαρακτηρίζεται από εκπομπές CO2 μεταξύ 100 και 121 g/km με ισχύ 100, 120 και 150 ίππων:

  • 1.6L BlueHDi 100 S&S BVM5

  • 1.6L BlueHDi 120 S&S 6SMT: με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στις βασικές και στις χαμηλής κατανάλωσης εκδόσεις

  • 1.6L BlueHDi 120 S&S: με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

  • 2.0L BlueHDi 150 S&S 6SMT: με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο

  • 2.0L BlueHDi 180 S&S: με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Made in France

Το νέο PEUGEOT 3008 θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Γαλλία, στο εργοστάσιο Sochaux, ενώ τα μηχανικά σύνολα θα προέρχονται από τα εργοστάσια Trémery και Douvrin. Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του νέου 3008 έχει προγραμματισθεί για το Σαλόνι του Παρισιού ενώ το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.

Λίγα λόγια για την Peugeot

Με παρουσία σε πάνω από 160 χώρες και με περισσότερα από 10.000 σημεία πώλησης, η Peugeot, το 2015, πραγματοποίησε 1.056.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.