Εντάξει, ο τίτλος δεν είναι πολύ πρωτότυπος, αλλά αντανακλά την πραγματικότητα. Το μικρό Mitsubishi, που στην πρώτη του ζωή επιχείρησε να παίξει στην αγορά ένα λίγο… μεγαλύτερο ρόλο, επανέρχεται τόσο βελτιωμένο, όσο δεν παίρνει, συνοδευόμενο και πάλι από υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού.

Ads

Να ξεκινήσουμε από το τέλος, δηλαδή από τον εξοπλισμό. Κοιτώντας και ξανακοιτώντας τη λίστα αντιλαμβάνεσαι ότι καινούριο Space Star, υιοθετώντας πλήρως την τοποθέτηση του προκατόχου του, τα έχει απλώς όλα. Ναι, βεβαίως, δεν έχει σύστημα πλοήγησης, όπως επίσης δεν έχει και μια μοδάτη, έγχρωμη οθόνη αφής στην κονσόλα. Όμως από κει πέρα, αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχουν ως πακέτο, σε αυτή την τιμή στον ανταγωνισμό.

image

image

Ads

Ποιος όμως είναι ο ανταγωνισμός; Αι γνώμαι διίστανται! Είναι άραγε μικρό της κατηγορίας «Α» και πρέπει να συναγωνιστεί το Hyundai i10 και το Fiat Panda ή είναι σουπερμίνι της κατηγορίας «Β», αντίπαλος των Polo και Fiesta;

Η απάντηση ίσως και να μην έχει σημασία. Οι διαστάσεις του το κάνουν να δείχνει μεγάλο για τα μεν και μικρό για τα δε, η επιτόπια αυτοψία όμως οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν θα το αγοράσεις για βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Έχει πράγματι χώρους για 4 άτομα και υπολογίσιμο πορτμπαγκάζ, αλλά μέχρι εκεί. Ένα ζευγάρι δεν θα δυσκολευτεί να πάει διακοπές, αλλά αν προσθέσουμε μωρά και το συναφή εξοπλισμό, θα δυσκολευτούμε.

Γιατί όμως είναι τόσο καλύτερο το νέο μικρό Mitsubishi από τον προκάτοχό του; Ξεκινάμε από αυτό που φαίνεται και χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας: την ποιότητα. Η αίσθηση που αποπνέει το σαλόνι είναι εντελώς διαφορετική, έστω και αν υπάρχουν κάποια πλαστικά που δεν σε τρελαίνουν με την ποιότητά τους, ενώ διαφορετικός είναι και ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες. Το μυστικό που προσπαθούμε να πούμε είναι ότι το νέο Space Star δείχνει συνολικά πιο δεμένο ή αν θέλετε «πιο αυτοκίνητο», γεγονός που επιβεβαιώνεται από τον τρόπο που συνολικά λειτουργεί το νέο μοντέλο. Αυτό πάλι οφείλεται σε μια σειρά τεχνικές «λεπτομέρειες» όπως τα νέα ελατήρια και αμορτισέρ, η τεχνολογία κατασκευής του αμαξώματος (που εκτός των άλλων επιτρέπει και τον περιορισμό του βάρους), η ηχομόνωση κ.ά.

Είναι σαφές λοιπόν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό και ευέλικτο αυτοκίνητο (να πούμε στο σημείο αυτό ότι η διάμετρος του κύκλου στροφής περιορίζεται στα 9,2 μέτρα) που σίγουρα αισθάνεται πιο άνετα στο αστικό περιβάλλον, αλλά που έχει τα προσόντα και για ένα ταξίδι. Και αυτό αφορά τόσο το ζωντανό και οικονομικό τρικύλινδρο EURO 6 κινητήρα με τους διόλου ευκαταφρόνητους 80 ίππους – και τις αντίστοιχες καλές επιδόσεις – όσο και τη συνολική ευστάθεια του Space Star.

Σημειώστε ότι ο κινητήρας υπέστη και αυτός εκτεταμένες βελτιώσεις (νέα έμβολα, εκκεντροφόροι και καδένα), ενώ συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο, είτε με αυτόματο τύπου CVT, δηλαδή συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης. Με το CVT, μάλιστα, το Space Star επιτυγχάνει μικρότερη κατανάλωση.
Τέλος, στα αναμφισβήτητα υπέρ, η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.

image

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας: 1193 cm3
  • Ισχύς: 80 PS / 6.000 rpm
  • 0-100 km/h: 11,7’’
  • Ταχύτητα: 180 km/h
  • Κατανάλωση*: 5,1 / 3,9 / 4,3 lit./100 km
  • Εκπομπές CO2: 100 g/km
  • M x Π x Y: 3.795 x 1.665 x 1.505 mm
  • Πορτμπαγκάζ: 175 λίτρα
  • Τιμή:** 12.990 €

*Τυποποιημένη (πόλη / εκτός πόλης / μεικτή)
**Τιμή έκδοσης “intense” με Active Stability & Traction Control (ASTC), ABS με EBD, Hill Start Assist (HSA), Σύστημα Auto Stop & Go (AS&G), Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών, Cruise Control, 6 Αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνοί και οροφής), «έξυπνο» κλειδί, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλ. καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, δερμάτινο τιμόνι τριών ακτινών και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, καθίσματα οδηγού και συνοδηγού ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος, Ελαστικά 175/55R15 με ζάντες ελαφρού κράματος 15’’, Ηχοσύστημα R/CD, είσοδος για Audio – AUX, 4 ηχεία +Digital Audio Broadcast (DAB), έξοδος USB, χειριστήρια στο τιμόνι, πλήρως αυτόματο Air Condition, LED φώτα θέσεως, προβολείς ομίχλης κ.ά.

image

image

image

image