Με βάση τα τεχνολογικά «αξεσουάρ» που διαθέτει το Kia Sportage – και τα οποία προβάλλονται δεόντως στη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας – δημιουργήθηκαν δύο νέες εκδόσεις του όμορφου κορεάτικου SUV.

Ads

Πρόκειται για τις:

α) 1.7 lt 115hp EX “Progressive” που κοστίζει €28.000

και διαθέτει Autonomous Emergence Braking, Power Tailgate, Smart Key & Start Button

Ads

β) 1.7 lt 141hp DCT “Progressive Plus” που κοστίζει: €34.000

και διαθέτει (επιπλέον της Progressive) αυτόματο παρκάρισμα & αισθητήρες Parking εμπρος-πίσω, πίνακα οργάνων Supervision, ηλεκτρονικό χειρόφρενο και φώτα Xenon με σύστημα πλύσης

Σημειώστε ότι η τιμή εκκίνησης του Sportage (έκδοση 1.6 “Instyle” 132 hp) είναι €19.590

Στο διαφημιστικό σποτ, το Sportage παρουσιάζεται μέσα από τα μάτια ενός μικρού αγοριού που διηγείται στον φίλο του τα «μαγικά» κόλπα που κάνει ο μπαμπάς του με το αυτοκίνητο: παρκάρει το αυτοκίνητο χωρίς να αγγίζει το τιμόνι, το πορτ παγκάζ ανοίγει μόλις το πλησιάζει κλπ. ενώ στο τέλος εμφανίζεται η διάκριση του αυτοκινήτου στην έρευνα της JD Power -όπου κατέλαβε την πρώτη θέση στην αξιοπιστία (Μελέτη Αξιοπιστίας – JD Power 2017 Γερμανία), αλλά και η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση.