Την τεχνολογία Active Shift Control (ASC) που βελτιστοποιεί την απόδοση του συστήματος μετάδοσης παρακολουθώντας τις μετατοπίσεις των γραναζιών 500 φορές ανά δευτερόλεπτο και ρυθμίζοντας με ακρίβεια την ταχύτητα περιστροφής του κιβωτίου εξέλιξε, πρώτο παγκοσμίως, το Hyundai Motor Group ταχυτήτων. Η νέα τεχνολογία θα κάνει την πρεμιέρα της στο επερχόμενο Hyundai Sonata Hybrid και θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα της Ηyundai.
 
Η τεχνολογία μετάδοσης ASC περιλαμβάνει ένα νέο λογισμικό για τη Μονάδα Υβριδικού Ελέγχου (HCU), η οποία ρυθμίζει κατάλληλα τον ηλεκτροκινητήρα για να συγχρονίσει την ταχύτητα περιστροφής του με αυτήν του κιβωτίου ταχυτήτων μειώνοντας το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κατά 30% δηλ. από τα 500 ms στα 350 ms. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει τις επιδόσεις του υβριδικού οχήματος και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, ενώ αυξάνει και την ανθεκτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων, ελαχιστοποιώντας την τριβή κατά την αλλαγή ταχύτητας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρει επίσης ομαλότερες αλλαγές παρά τους ταχύτερους χρόνους μετατόπισης.

Ads

image
 
“Η ανάπτυξη της πρώτης παγκοσμίως τεχνολογίας ASC είναι μια αξιοσημείωτη καινοτομία που ενσωματώνει τον ακριβή έλεγχο του ηλεκτροκινητήρα σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων”, δήλωσε ο κ. KyoungJoon Chang, Vice President και Head of Powertrain Control System Group του Hyundai Motor Group. “Δεν θα βελτιώσει μόνο την οικονομία καυσίμου αλλά θα συντελέσει σε μια πιο διασκεδαστική οδηγική εμπειρία για τους πελάτες μας. “
 
Όπως είναι γνωστό, τα συμβατικά υβριδικά οχήματα δεν διαθέτουν μετατροπείς ροπής που συνήθως βλέπουμε σε αυτόματα κιβώτια αντί του συμπλέκτη, προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η οικονομία καυσίμου καθώς οι μετατροπείς ροπής χάνουν ενέργεια κατά τη διάρκεια της μετάδοσης. Αν και προσφέρει οικονομία καυσίμου, ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί επίσης μεγαλύτερους χρόνους για να εξασφαλίσει ομαλότερες αλλαγές ταχύτητας. Εδώ λοιπόν είναι που παρεμβαίνει η καινοτόμος τεχνολογία ASC, για να προσφέρει την απαιτούμενη οικονομία.