Mε τελετές παράδοσης σε Ulsan και Gwangju γιόρτασε η Hyundai την έναρξη των πωλήσεων του NEXO Fuel Cell, του ηλεκτροκίνητου οχήματός της που λειτουργεί με κυψέλες υδρογόνου.
Ήδη στη βδομάδα – 19-26 Μαρτίου – που μεσολάβησε πριν από την έναρξη των πωλήσεων, η Hyundai εξασφάλισε 1.061 προ-παραγγελίες, ενώ την πρώτη μέρα κιόλας ημέρα της περιόδου προ-παραγγελιών έγιναν 733 παραγγελίες οχημάτων NEXΟ – στοιχείο ενδεικτικό για το ισχυρό ενδιαφέρον του κοινού.

Ads

Η Hyundai παρέδωσε ήδη οχήματα ΝΕΧΟ και στις δημοτικές αρχές των πόλεων Ulsan και Gwangju της Κορέας. Η τελετή στο Ulsan πραγματοποιήθηκε στο «σπίτι του υδρογόνου», που δημιουργήθηκε με κοινές προσπάθειες της Hyundai και της πόλης του Ulsan, ενώ στο Gwangju πραγματοποιήθηκε η τελετή στο νεόκτιστο πολύ-ενεργειακό σταθμό υδρογόνου DongGok. Και οι δύο δημοτικές αρχές εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου.

«Είμαστε μάρτυρες μιας ιστορικής ημέρας καθώς η τεχνολογία κυψελών καυσίμου διατίθεται σε μεγάλες ποσότητες στο ευρύ κοινό. Μετά από αυτό το θετικό ξεκίνημα, θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας στις υπερπόντιες αγορές για να στηρίξουμε την ανάπτυξη της νέας αγοράς οχημάτων κυψελών καυσίμου», δήλωσε ο κ. Byung Kwon Rhim, Executive Vice President της Hyundai Motor Company.

Θυμίζουμε ότι οι κυψέλες καυσίμου (στη συγκεκριμένη περίπτωση υδρογόνου) είναι διατάξεις που παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα με μια αντίδραση αντίστροφη της ηλεκτρόλυσης, καθώς από την ένωση υδρογόνου και οξυγόνου (μέσω ειδικής μεμβράνης που περιέχει η κυψέλη) παράγονται επίσης υδρατμοί και θερμότητα. Το μεγάλο τους πλεονέκτημα, σε σχέση με τις μπαταρίες, είναι η αυτονομία, καθώς ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο (με το οποίο λειτουργεί η κυψέλη) διαρκεί πρακτικά όσο και το φουλάρισμα ενός συμβατικού αυτοκινήτου με βενζίνη.
 

Ads