Με το βλέμμα προφανώς στο μέλλον, η Jaguar δεν διστάζει να παρουσιάσει μια ηλεκτρική έκδοση της περίφημης E-Type, του πλέον εμβληματικού της σπορ μοντέλου, το οποίο κατά τον Enzo Ferrari υπήρξε το πιο όμορφο αυτοκίνητο του κόσμου. Σημειώστε ότι η E-TYPE ZERO δεν θα στερείται επιδόσεων αφού για τα 0-100 km/h θα χρειάζεται μόλις 5,5’’

Να λοιπόν το πιο όμορφο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου, η E-type Zero, που βασίζεται στην  1.5 Jaguar E-type Roadster  του 1968, και είναι εφοδιασμένο με ένα σύγχρονο σύστημα ηλεκτροκίνησης, του οποίου όλα τα μέρη τοποθετήθηκαν κάτω από το εμπρός καπό και «κούμπωσαν» στις θέσεις που υπήρχε ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων, χωρίς να χρειαστεί καμία αλλαγή στην υπάρχουσα ανάρτηση. Καμία αλλαγή δεν υπήρξε επίσης στα άλλα συστήματα (πέδησης, διεύθυνσης) του αυτοκινήτου.

Το σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος της E-type Zero εξελίχθηκε από τη Jaguar - Land Rover σε συνεργασία με εξειδικευμένο προμηθευτή και χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με την επερχόμενη I-PACE, που θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της εταιρίας.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 220kW και βρίσκεται πίσω από τις μπαταρίες λιθίου, μαζί με έναν μειωτήρα στροφών, στη θέση που στη συμβατική E-Type υπήρχε το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται στο χώρο που καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας. Η E-type Zero έχει πραγματική αυτονομία (σύμφωνα τουλάχιστον με τον κατασκευαστή) 270 χιλιομέτρων, χάρη στην χωρητικότητας 40 kWh μπαταρία. 

Το συνολικό βάρος είναι κατά 46 κιλά μικρότερο από αυτό της αυθεντικής E-Type, ενώ η κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα δεν έχει αλλάξει.

Σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι ο προερχόμενος από την XK εξακύλινδρος κινητήρας κατασκευαζόταν μεταξύ 1949 και 1992, τοποθετήθηκε δε σε όλα τα εμβληματικά μοντέλα της Jaguar αυτής της περιόδου (E-type, XK120, Mk2 και XJ6). Κατά συνέπεια το σύστημα ηλεκτροκίνησης της E-Type Zero θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε από τα μοντέλα αυτά.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αναπαλαιώθηκε στο «Jaguar Land Rover Classic Works» στο Coventry για να παρουσιαστεί σε πρώτη φάση στο «Jaguar Land Rover Tech Fest» στο Central Saint Martins, στο University of the Arts στο Λονδίνο.