Με τον «καλό» τρικύλινδρο και τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων είναι τώρα διαθέσιμο το Hyundai i10, ο εκπρόσωπος της κορεατικής εταιρίας στην «μικρή» κατηγορία, των αυτοκινήτων πόλης. Και για να είναι αυτή η διαφορά ορατή και με το μάτι, το μικρό Hyundai i10 «φόρεσε» επίσης τα αντίστοιχα διακριτικά αξεσουάρ της σειράς “N-Line” που αναβαθμίζουν και την αισθητική του.

Ads

Το design του νέου Hyundai i10, που δεν έχει προλάβει ακόμα να κλείσει χρόνο στην ελληνική αγορά, με τον σπορ χαρακτήρα – ως προς την εμφάνιση, τουλάχιστον – των μοντέλων “N” συνδυάζει το νέο Hyundai i10 N Line, που επιπλέον προσφέρει και πλουσιότερο εξοπλισμό, καθώς διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο συνδεσιμότητας και προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Οι αλλαγές στο εξωτερικό design περιλαμβάνουν νέες 16” ζάντες αλουμινίου, φώτα ημέρας LED, καθώς και διαφορετικούς προφυλακτήρες και εμπρός μάσκα – στοιχεία που παραπέμπουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η έμπνευση από τα μηχανοκίνητα σπορ διαπερνά και το εσωτερικού του νέου Hyundai i10 N Line με νέο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και σπορ σκούρα καθίσματα με το διακριτικό Ν. Το σπορ σύνολο ολοκληρώνουν οι κόκκινοι δακτύλιοι στις θυρίδες εξαερισμού και τα μεταλλικά πεντάλ. Κατά τ’ άλλα, όπως άλλωστε και στο «απλό» νέο Hyundai i10, το εσωτερικό του i10 Ν Line προσφέρει όχι μόνο νεανική αίσθηση, αλλά και υψηλού επιπέδου χρηστικότητα, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο «ικανό» πλάτος του οχήματος.

Ads

Το ολοκαίνουριο Hyundai i10 N Line διαθέτει τo, ήδη γνωστό από το νέο i10, πακέτο νέων χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας, αλλά και – κυρίως – το πιο ολοκληρωμένο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία του με τις εξελιγμένες τεχνολογίες Hyundai SmartSense που πλήρούν τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.

Κάτω από το εμπρός καπό του νέου Hyundai i10 N Line συναντάμε τον «χιλιάρη» κινητήρα T-GDi 1.0 με ισχύ 100 PS, ο οποίος σε συνδυασμό με την υψηλή ροπή των 172 Nm υπόσχεται αυξημένη οδηγική απόλαυση. Ενώ εναλλακτικά, για όσους θέλουν να κινηθούν σε πιο ήρεμους ρυθμούς προσφέρεται και ο ήδη γνωστός 4-κύλινδρος κινητήρας 1.2 MPi με ισχύ 84 PS και ροπή 118 Nm. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Επιπρόσθετα, o Turbo κινητήρας διαθέτει το σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης διάρκειας λειτουργίας των βαλβίδων (Continuously Variable Valve Duration – CVVD), του Hyundai Motor Group, που επιτρέπει τον έλεγχο της διάρκειας του ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής, επιτυγχάνοντας βελτιστοποίηση της απόδοσης, με μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου κατά 10%.

Το Νέο Hyundai i10 N Line είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης 14.790€.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες τον τιμοκατάλογο και τον εξοπλισμό κάνοντας κλικ εδώ