Η ανακοίνωση μιας νέας Στρατηγικής αλλά και η παγκόσμια πρεμιέρα του e-EVOLUTION CONCEPT, στην 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, σηματοδοτούν τις φιλοδοξίες Mitsubishi Motors για μια ευρύτερη ανανέωση της μάρκας.
 
Η Mitsubishi Motors γιορτάζει φέτος την 100η επέτειο του Model-A (1917 – 2017) του πρώτου της μοντέλου και ταυτοχρόνως του πρώτου Ιαπωνικού αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με κριτήριο τη μαζική παραγωγή. Μεσολάβησαν μια σειρά σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της τεχνολογίας της εταιρίας, όπως:

Ads
  • το τετρακίνητο PX33 το 1936
  • η έναρξη της έρευνας & εξέλιξης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης το 1966,
  • μηχανολογικές καινοτομίες (βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, αντικραδασμικοί άξονες κινητήρων, Super-All Wheel Control κ.ά.)
  • δοκιμές αξιοπιστίας στο πλαίσιο αγωνιστικών διοργανώσεων με τα Pajero και Lancer Evolution
  • η διερεύνηση αχαρτογράφητων περιοχών (Outlander PHEV το 2012) μέχρι την καθιέρωση συστημάτων παρακολούθησης ποιότητας σε αναδυόμενες αγορές (XPANDER το 2017)

Ανανεωμένη Στρατηγική Μάρκας

Στο πλαίσιο μιας πλήρους ανανέωσης της Μάρκας – η πρώτη σε επίπεδο τόσο ολοκληρωμένης εταιρικής προσπάθειας επί δύο δεκαετίες σχεδόν – η MMC ξεκίνησε μία διεξοδική διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλούσια κληρονομιά όσο και τα φιλόδοξα σχέδιά της για το μέλλον, προκειμένου να καταρτίσει μία στρατηγική που πηγάζει από την ουσία της Μάρκας.

Με το όραμα του βιώσιμου μέλλοντος στο επίκεντρό της, αυτή η ανανεωμένη στρατηγική Μάρκας, υποστηρίζεται από ένα αξιόλογο portfolio μηχανολογικών επιτευγμάτων της εταιρίας. Βαθιά ριζωμένη στα γονίδια της Mitsubishi, η στρατηγική Μάρκας “Ambition to Explore” βρίσκει την καλύτερη έκφρασή της στα οχήματα που έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές με την πάροδο του χρόνου, αμφισβητώντας συχνά τα καθιερωμένα πρότυπα.

Ads

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το τετρακίνητο plug-in υβριδικό (Twin Motor) SUV, Outlander PHEV, που πρωτοπαρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2012, για να καταφέρει, μετά από 5 χρόνια, να δει τις πωλήσεις του να υπερβαίνουν τις 135.000 σε επίλεκτες παγκόσμιες αγορές (σύντομα θα παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ, η Ευρώπη στην 1η θέση, όπου το Outlander PHEV το πιο καλοπουλημένο plug-in υβριδικό SUV).

Σήμερα, τα Eclipse Cross και XPANDER είναι έτοιμα να δοκιμάσουν και αυτά την τύχη τους στην παγκόσμια αγορά, ενώ το μέλλον της Mitsubishi Motors θα είναι επηρεασμένο από το φιλόδοξα καινοτόμο και πολύ υποβλητικό MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT
 
«Drive your Ambition»

Σαν λογική εξέλιξη της στρατηγικής της Mitsubishi Motors, το ‘Drive your Ambition’ είναι το νέο εταιρικό μήνυμα που περιγράφει μία «θέση» της Mitsubishi από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτοκίνητο πριν από έναν αιώνα. Είναι το σύνθημα που οι Ιάπωνες θεωρούν ότι θα εμπνεύσει και θα κατακτήσει τους Οδηγούς σε ένα βαθύτερο, πιο συναισθηματικό επίπεδο και θα παροτρύνει το δυναμικό της Εταιρίας να ανανεώσει την Περιπετειώδη και Προοδευτική νοοτροπία της για την επόμενη 100ετία.

Το νέο παγκόσμιο εταιρικό μήνυμα ανακοινώθηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα το δούμε σε όλες τις παγκόσμιες αγορές στο πλαίσιο της σημαντικής αναθεώρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ και της παρουσίας της Μάρκας σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις επικοινωνιακές δράσεις, τους προσεχείς μήνες.