Με τέσσερα 3008DKR MAXI δίνει η PEUGEOT τη δύσκολη μάχη στο φετινό ράλι Ντακάρ, στο οποίο ο ανταγωνισμός εμφανίστηκε ενισχυμένος. Στην πρώτη αγωνιστική ημέρα τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας “Peugeot Total” ολοκλήρωσαν τη μικρή (μήκους 31 χιλιομέτρων) διαδρομή χωρίς προβλήματα και απρόοπτα, αισιοδοξώντας για τη συνέχεια…

Ads

Σε «αχαρτογράφητα» εδάφη θα κινηθεί το Rally Dakar 2018 καθώς στο χάρτη προστέθηκε και το Περού -μετά από απουσία πέντε χρόνων- για να φιλοξενήσει τρεις ειδικές διαδρομές. Εκτός από το άγνωστο όμως που περιμένει τους συμμετέχοντες υπάρχουν και πολλές, πιθανές “παγίδες” στη Βολιβία και την Αργεντινή. Τα 10.000 χιλιόμετρα διαδρομή από την Λίμα έως την Κόρντομπα, μέσω της Λα Παζ, περνούν μέσα από τα πιο αφιλόξενα μέρη του πλανήτη. Οι καυτές θερμοκρασίες και το μεγάλο υψόμετρο θα κάνουν ακόμα πιο δύσκολη τη ζωή των αγωνιζόμενων και των οχημάτων τους.

  • Οι Stephane Peterhansel/Jean-Paul Cottret ολοκλήρωσαν την 1η ειδική στην 11η θέση διατηρώντας μία αναγνωριστική και προσεκτική στάση. Σε μία διασταύρωση και λίγα χιλιόμετρα πριν την ειδική, το πλήρωμα πήρε μία μεγάλη λαχτάρα όταν ένα άλλο όχημα τους χτύπησε από πίσω. Ευτυχώς χωρίς το 3008 DKR να πάθει κάτι το σοβαρό.
  • Οι Cyril Despres/David Castera είχαν μια καλή εκκίνηση από την πρωτεύουσα του Περού, την Λίμα, σημειώνοντας τον 15ο καλύτερο χρόνο. Ολοκληρώνοντας την διαδρομή στην άμμο, γνωρίζουν πολύ καλά πως η πραγματική δοκιμασία ξεκινά από την επόμενη ειδική.
  • Οι περυσινοί νικητές, Carlos Sainz/Lucas Cruz, βασίστηκαν στην τεράστια εμπειρία τους για να περάσουν αλώβητοι από τους αμμόλοφους και να τερματίσουν μια θέση πίσω από τους Despres/Castera (στην 16η). 
  • Οι Loeb/Daniel Elena κινήθηκαν με την ίδια ασφαλή τακτική αλλά στις αρχές της ειδικής ταλαιπωρήθηκαν από ένα πρόβλημα στα φρένα χάνοντας περίπου πέντε λεπτά.

Η κατάταξη στην 1η ειδική διαδρομή

1. Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, 14m22s

2. Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, +25s

3. Nicolas Fuchs (PER) / Adrian Mussano Fernando (ARG), Borgward 4WD, +34s

4. Bryce Menzies (USA) / Peter Mortensen (USA), Mini 2WD, +38s

5. Nani Roma (ESP) / Alex Haro Bravo (ESP), Mini 4WD, +53s

6. Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +54s

7. Lucio Alvarez (ARG) / Robert Howie (ZAF), Toyota 4WD, +1m12s

8. Mikko Hirvonen (FIN) / Andreas Schulz (DEU), Mini 2WD, +1m36s

9. Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +1m45s

10. Martin Prokop (CZE) / Jan Tomanek (CZE), Ford 4WD, +2m04s

11. Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +2m15s

15. Cyril Despres (FRA) / David Castera (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +2m36s

16. Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, +2m39s

29. Sébastien Loeb (FRA) / Daniel Elena (MCO), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +5m37s

Η επόμενη μέρα

Ads

Από το Pisco τα πληρώματα θα οδηγήσουν για 278 χιλιόμετρα με μόλις 11 χιλιόμετρα «ανάπαυλας». Καθώς τα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν πριν τις μοτοσικλέτες δεν θα υπάρχουν ίχνη για να ακολουθήσουν τα πληρώματα. Μεγάλο ρόλο θα παίξει η εμπειρία και η ικανότητα των συνοδηγών, ειδικά στα πρώτα 40 χιλιόμετρα με τα πολλά φαράγγια.