Η Opel περνά το κατώφλι της μαζικής ηλεκτροκίνησης χρησιμοποιώντας το απόλυτο bestseller, το Corsa, ένα μοντέλο που έχει στο ενεργητικό του περισσσότερες από 13,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1982 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa, λοιπόν, που λανσάρεται στην ευρωπαϊκή αγορά τις επόμενες βδομάδες, ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το Corsa-e, που διαθέτοντας μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, προσφέρει αυτονομία 330 km (WLTP1, προκαταρκτική τιμή). Σημειώστε ότι οι συμβατικές εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης θα ακολουθήσουν αργότερα.

Ads

Έτσι, λοιπόν, με αυτονομία 330 km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP1, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση. Με ηλεκτροκινητήρα που διαθέτει ισχύ 100kW (136hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη, ροπή 260 Nm, οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με βάση τον τύπο του αυτοκινήτου: το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 km/h, και μόνο 8,1 δεύτερα2 για τα 0 – 100 km/h.

Η μπαταρία, που όπως είπαμε έχει χωρητικότητα 50 kWh, μπορεί να ανακτήσει το 80% της ενέργειάς της με τη διαδικασία της ταχείας φόρτισης σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή – ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση. Η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής “myOpel”, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης, σε όλες τις περιπτώσεις.

image
image
image

Ads

Επιπλέον, η αυτονομία ελέγχεται πλήρως από τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode αυξάνει την απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e γίνεται δρομέας μεγάλων αποστάσεων, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία, χωρίς να επηρεάζεται το επίπεδο άνεσης.

Κατά τ’ άλλα, με μήκος 4,06 m, το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο σουπερμίνι, ανήκει δηλαδή στο λεγόμενο Segment B, όπως άλλωστε και ο προκάτοχός του. Το ύψος είναι 48 mm μικρότερο από αυτό του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζεται ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών. Ο οδηγός κάθεται 28 mm χαμηλότερα, ενώ η οδική συμπεριφορά βγαίνει ωφελημένη από το χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το μοντέρνο εσωτερικό διαθέτει πλήρως ψηφιακό cockpit και μπορεί να αναβαθμιστεί με δερμάτινα καθίσματα.

Στο Corsa-e συναντάμε μια σειρά προηγμένες τεχνολογίες, όπως τα προσαρμοζόμενα φώτα IntelliLux LED® matrix, που η Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία, που αποτελούνται από οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, που προσαρμόζει συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον.

Ενώ εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας, όπως ο προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard, ενώ διατίθεται σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.

[1] προκαταρκτικές τιμές

image

image

image

image