Tο πρωτότυπο RM19 Racing Midship Sport Car, το οποίο θα αποτελέσει πλατφόρμα εξέλιξης για τα μελλοντικά οχήματα της Hyundai “N”, παρουσίασε η Hyundai Motor Company στους εκπροσώπους του διεθνούς τύπου, στο πλαίσιο του AutoMobility 2019 στο Λος Άντζελες.

Ads

Η ιστορία επί της ουσίας ξεκινά το 2012, με την εκκίνηση του project RM (Racing Midship) από την Hyundai που είχε στόχο να αναπτύξει και να συνδέσει νέες τεχνολογίες κινητήρων υψηλών επιδόσεων με μελλοντικά σπορ μοντέλα “Ν”. Όπως ακριβώς λέει και το όνομα του project, πρόκειται για σειρά μοντέλων με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του οχήματος και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Έτσι, από την έναρξη του RM project και μέσω της εξέλιξης της σειράς RM (RM14, RM15 και RM16), τα μοντέλα RM υποβλήθηκαν σε εκτεταμένες δοκιμές για την εξέλιξη αυτών των νέων τεχνολογιών, την παρακολούθηση των επιπτώσεών τους στην απόδοση και τη βελτίωση τους για εφαρμογή στα επερχόμενα μοντέλα επιδόσεων “N” της Hyundai.

Διαθέτοντας έναν πανίσχυρο turbo 2.0-λίτρων κινητήρα με απόδοση 390 ίππων και εφοδιασμένο με εξάρι σειριακό κιβώτιο, το RM19 αναμένεται να προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, πραγματοποιώντας τα 0-100 km/h  σε χρόνο κάτω των 4 δευτερολέπτων και επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα άνω των 250 km/h.

image

Ads

“Η πλατφόρμα Racing Midship είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα δοκιμών, η οποία επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση διαφόρων κινητήρων και επιπέδων απόδοσης σε κανονικούς δρόμους και περιβάλλοντα” δήλωσε ο κ. Albert Biermann, Ηead of Global Research and Development της Hyundai Motor Company και συνέχισε “Σε όλη τη διάρκεια της εξέλιξης της σειράς RM, οι μηχανικοί μας έχουν αποκτήσει πολλές γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με τη δυναμική των οχημάτων υψηλών επιδόσεων”.

Έτσι εκτός από την έκδοση βενζίνης, δεν αποκλείεται να δούμε και ένα ηλεκτροκίνητο RM19. Και, καθώς, η Hyundai μπορεί να υπερηφανεύεται για μια κορυφαία γκάμα ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων HEV, PHEV, BEV και FCEV, υπάρχουν διαθέσιμοι διάφοροι τύποι ηλεκτροκινητήρων για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Αξίζει να σημειώσουμε την πρόσφατη επένδυση και στρατηγική συνεργασία της Hyundai με τη Rimac Automobili για την εξέλιξη υψηλής απόδοσης πρωτoτύπων, ηλεκτρικών και FCEV (κυψελών καυσίμου).

Το Hyundai Motor Group έχει στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη 44 φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων μέχρι το 2025.

image